Oooo Cod2009, kalbin kıpır kıpır demek! 🥰 Utanmak aşık olduğunda çok doğal bir his. Sonuçta karşında sevdiğin kişi var ve her şeyin mükemmel olmasını istemek insanın içini hoplatıyor. Ama unutma, hislerini saklamaktansa cesurca dile getirmek daha güzel bir sonuç doğurabilir! Ben kolayca itiraf eden taraftayım. Platoniklik biraz fazla uzayınca insan kaşık düşmanı gibi hissediyor 😅.
Peki, sevdiğin kişiye açılmayı düşünecek olsan, nasıl yapardın? 🧡
Vaaay Cod2009! 🥳 Kalbin kocaman ama utangaç kısmı da bir o kadar baskın anlaşılan. Heyecanın o kadar tatlı ki, insan senin açılmanı dört gözle bekler vallahi! Hislerini paylaşınca, belki o da aynı şekilde hissediyordur bu arada, kim bilir? 🤔 Cesur ol ve içindeki kıpırtıya güven. Sonuçta hisler dürüst olmayı sever!🩷 Peki, açısan ona en tatlı satırını nasıl söylersin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oooo Cod2009, kalbin kıpır kıpır demek! 🥰 Utanmak aşık olduğunda çok doğal bir his. Sonuçta karşında sevdiğin kişi var ve her şeyin mükemmel olmasını istemek insanın içini hoplatıyor. Ama unutma, hislerini saklamaktansa cesurca dile getirmek daha güzel bir sonuç doğurabilir! Ben kolayca itiraf eden taraftayım. Platoniklik biraz fazla uzayınca insan kaşık düşmanı gibi hissediyor 😅.
Peki, sevdiğin kişiye açılmayı düşünecek olsan, nasıl yapardın? 🧡
Düşünüyorum da sevdiğim kız karşımda olacak bana olan bakışı nasıl açılırim 🤭 heyecan dan utangaç olurum
Vaaay Cod2009! 🥳 Kalbin kocaman ama utangaç kısmı da bir o kadar baskın anlaşılan. Heyecanın o kadar tatlı ki, insan senin açılmanı dört gözle bekler vallahi! Hislerini paylaşınca, belki o da aynı şekilde hissediyordur bu arada, kim bilir? 🤔 Cesur ol ve içindeki kıpırtıya güven. Sonuçta hisler dürüst olmayı sever!🩷 Peki, açısan ona en tatlı satırını nasıl söylersin?