AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Güzellikle ilgili bir kavram aslında sevmekle bunun hiçbir alakası yok
Hayır fakat sevilesi en azından bir özellik gerekiyor.
Yok be benim maymundan hallice bir arkadaşım var sevgilisi var.
Öyle bişey yok önemli olan iç güzellik bı insanın kalbi güzel olsun
Kalbi,
Ruhu,
Düşünceleri çok güzel olsun yüzü güzel olmasa da severim.
gerekmez normal olsanda yeter frekanslar tutarsa.
Kafa yapıları ve ten uyumu oldu mu gerisi teferruat
Şart değil
Güzellik görecelidir
Sıcaklık samimiyet daha önemlidir
Güzellik şart değil, dişil enerjiniz ve bakımınız olsun kendi karakter yapınıza uygun çoğu erkeğin dikkatini cekersiniz
Yok erkekler nefes alsın yeter gözüyle bakıyor zaten. Farkındaysan etrafımızda ne kadar çirkin kız varsa hepsinin ya ilişkisi var ya da evli
Karakterin iyi ise ben severim güzellik gelip geçici
internette meşur bir fotoğraf var.. İran şahının karısı diye arat bilmem kaç kişi aşık olmuş bilmem kaç kişi intihar etmiş diye bak o kadına.. derim ben
O çirkin sansi iste
@yaralım43 Rabbım sana çirkin şansı versin
Keşke ins
@yaralım43 kısmet hayırlısı o zaman.. bugun cuma.. hayırlı cumalar dilerim
Sağol bana dileceksen guzel bir iş girsin dersen basarili olsun de kafi sağlığına kavuşun de amin ins hepmizin olur ins dilekleri Allah razı olsun
@yaralım43 geçmiş olsun once sağlık acil şifalar dilerim neyiniz var?
Midem üzüntü skinti sterssten hicbirsey bulamadilar
Allah razı olsun efe
@yaralım43 Allah senden de razı olsun
Sagol
@yaralım43 sen de saol ekliyim mi seni istemisin
Hayır bu durum güzellikle alakalı bir şey değil nasip işi
Buna katılmıyorum çünkü nerede yakışıklı adam varsa yanında çirkin kadın olabiliyor
Hayır, ama uğruna her şeyi yapacak insan arıyorsan evet, çok çok güzel olman lazım.
Güzellik görecelidir kimine göre güzel kimine göre çirkin olabilirsin
Öncelikle sen kendini beğenmelisin sevilmek için de kalp güzelliği daha önemli
Öyle olsa bunca güzel kadın neden kocalarıntarafından aldatılıp boşanıldı sence güzel kadınlar seviliyor mu yapmayın kardeşim ya
Güzel olmayan kadınlar daha çok seviliyor buna emin olun
Aşağılık kompleksi yaşamıyor çünkü erkekler öyle kadınlarda
Aynen öyle benim yazacaklarımı yazmışsın teşekkür ederim
Ya neden böyle oluyor peki
Aşağılık kompleksine giriyorlar o kendinden daha güzel vs olunca yani karısı veyahutta sevgilisi kendinden kompleks yapıyorlar ve daha altlara gidiyorlar olay bu o yüzden güzel kadın ilişkilerde çok şanssızdır çok çok nadir şanslılar vardır tabii ama genelinin şansı yerin dibindedir öyle diyim ortalama ve ortalama altları daha şanslı ilişkilerde maalesef böyle onlara daha çok ilgi ve değer veriliyor
Kısaca erkek o güzel kadın karşısında kendini kanıtlamaya çalışıyor bak sen güzelsin ama seni beğenmiyorum başkalarıda bana bakıyor benim pesimdeler vs sana kalmadım diye kendini kanıtlamak için aldatıyor aşağılık kompleksinden
Öyle yaparak güzel kadınların modunu kırmaya kendilerini yüceltmeye çalışıyorlar zavallılık başka bir şey değil bu işteee ….
Nice güzel kadınları harcadılar böyle tiplemeler işte
Aynen öyle ya neden böyle ama ya neden sen çok güzel ifade etmişsin ama keşke öyle olmasa bak mesela hep normal ve normal yani ortalamanın altındaki tiplere çok değer veriliyor doğru çok doğru benim mesela güzel bildiklerimden tek tük bak şu anda sana saybileceğim kadar vardır mesela gerçekten mesela iyi bir ilişkisi olan değer gören falan tek tük tür yani şu an sen bana sorsan gerçekten benim parmakla sayacağım kadardır yani öyle hani öyle olanda beş kişi ya var ya yok o da daha yani şu ana kadar benim yaşadığım gördüğüm saydığım benim de aklımda olan ve şu an sana söylemek için saydım beş taneyi geçmez yani ya üç tane var ya beş tane var öyle söyliyim sana
Ya bak bana da böyle triplere giriyorlar böyle bir şeyler oluyor mu hani benim bir suçum yok ki hani benim onlara karşı yaptığım bir şey yok hani mesela bir havalanırım bir şey olur hadi anlarım hani ben de öyle yapıyorum derim öyle de bir şey yapmıyorum ben ama yine de bir triplere giriyorlar bir havalara giriyorlar yanımda sonra mesela hiç mesela ben bana değer veren beni sevdiğini söyleyip de Bütün kızlara derler ya bunu sen de bilirsin seni seviyorum seni seviyorum derler ama onun hakkını veren hiç kimseyi görmedim ya bana değer veren bir erkek görmedim üzülerek çok üzülerek söylüyorum ama maalesef öyle ama ben de bana değer veren birini istiyorum gerçekten değer görmek istiyorum hani bu kuru kuru seni seviyorum diyen bir erkek istemiyorum ve bana değer veren bir erkek istiyorum beni sevdiği için bana değer veren bir erkek istiyorum hem karakterli hem bana her anlamda değer veren bir erkek istiyorum
Bana gelince gözleri açılıyor anlamadım ben bunun sebebini var mı peki bunun sebebi var mı bana gelince bir gözleri açılıyor bir gözleri açık oluyor anlamadım ben o dediğin tiplere mesela enayi olurlar gözleri açık olmaz onlara karşı iyi niyetli düşünürler bana gelince gözleri açılıyor bunların anlamadım ben bu neden oluyordur sence
Güzellerin karşısında gözleri açılır çünkü gtleri kalkıyor ben daha iyiyim havasına girerek seni eziklemek için yapıyorlar kendi ezikliklerini kapatmak için kendilerini kanıtlamak için işte sen güzelsen işte bende kurnazım vs gibi gibi işte bide güzel kız alıp bide para bekleyen versiyonlarıda var bunların hem güzel kızla sevgili oluyorlar hem para bekliyorlar ortalama ve altı olanlara herşeyi yapıyorlar alıyorlar gördüğüm kadarıyla genelde
Yalnız anlattıklarının hepsi doğru ya sen nasıl bir şeysin içindeki her şeyi dile getirmişsin kanka vallahi ne diyeceğimi bilemiyorum böyle ya benim hep böyle içimde biriktirdiklerimi bu konu hakkında böyle net bir şekilde ifade edebilmişsin öyle söyleyeyim yani ya ortalama altına bak çirkin kızlara her şeyi yapıyorlar ama bana gelince hem gözleri açılıyor hem de böyle bir şey yapmıyolar böyle bir hediyedir bir şeydir ya ne bileyim biryardımdır bir basın sıkışırsa beni araman yeter gibi hani bunu samimi bir şekilde olanını söylüyorum tabii ciddi olanını söylüyorum yoksa herkes herkese dilden diyor da o yüzden belirteyim öyle yani
Bu arada senin için sakıncası yoksa seni ekledim konuşalım diye kız dile getirdin çok aklıbaşında konuşuyorsun ya ben aslında şöyle senin bu dediklerin hepsini biliyorum ama ifade edemiyorum yani ifade edemiyorum derken bazen böyle güçlük yaşıyorum tarif ederken sen böyle net ifade edebiliyorsun öyle söyliyim senin farkın bu daha böyle böyle ifade edebiliyorsun Senle konuştukça böyle hissettiklerimi ifade etmesini bulabildim öyle söyliyim doğruyu söylemek gerekirse☺️😢
Neden ifade edemiyorsun ki tam aklına gelmiyordur hepsi işte ama anladım ben seni işte
Sen kesin güzelsindir de eminim
zor zamanlarda birbirine destek olan insanlar birbirini daha çok sever bu karı kocada olabilir iki kankada olabilir iki kardeşte olabilir
Çok güzel olmak gerekiyor yoksa takılmalık oluyorsun kendimden biliyorum seni kırdıysam özür dilerim 😔ama öyle maalesef
Hayir. Seni anlayan biri lazım. şu an hayatımda öyle biri var hatta iki tane var, hemde karizmatik sana ayarliyim birini jsjs
tamam tersı çok cırkın olmak lazım Cırkın kızlar daha çok sevılıp sayılıyor emın ol buna
Sevilmek için güzel olmak lazım değil. karşındakinin ne aradığına da bağlı
güzellikle sevilmenin alakası yok hatta genelde tam tersi olur Allah çirkin şansı versin derler
Tabikide hayır sevilmek için önce kendini sevmen gerekiyor
25/30 yaş arası benimle konuşsun yüm sevgimi veririm
Hayır öyle bir şey değil
Nedense bunu hep güzel olanlar söylüyor ama ilk başta tipe bakiyor
Tanıdıktan sonra göz görmüyor tipi
Maalesef güzel olmayimca kimse sevmiyir
Öyle gerçekten bu çok haksızlık
İyi bir insan olmak yetmiyor orası kesin.
Aynen
kesinlikle hayır katılmıyorum çünki güzellikle her iş olur güzellikçokönemlidir ve erkekler genelde kızların dış görünüşüne önem verir nerden biliyosun derseniz 8 sevgilimoldu 4 tanede uzak ilkişkim oldu
Ee biz ne diyoruz erkekler sırf güzelliğe bakıyor gerisi onlar için boş
umursamaz olacaksın
Onu nasıl yapacağım Nasıl öyle olucam
@Geologicalengineer ya öylesindir ya değilsindir
İnsanı sevdiren huyudur der susarım
Karakter de çok aşırı etkili
Güzel olmak değil mesele Aura ve etkileyici olmak
Hayır ben çirkin seviyorum
Gerçekten seven güzelliğe cirkinlige ona buna bakmaz seven insana her şeyi güzel gelir
Hayır tabi ki kalbin güzel olsun
Sevilmek için güzellik gerekmez.
Güzel olmayan kişilerde çok seviliyor
Ergen erkekler için evet
Herşeyden birşeyler gerek.
Yok ya biz kimleri sevdik😅
Neden öyle düşünüyorsun
Yoo herkesin bir alıcısı vardır kine
Çok değil ortalama güzellik de yeter
Güzelliği tarif edebilir misin
Güzellikle alakası yok
Hayır bu bir ruh hali durumudur
Güzel görülmek lazım gönülle
Aynı zamada yakışıklıda olunmalı
Haaaayır seven insan kusurlarınıda sever😊
Hayır zaten gerçek sevgi ruhların arasında geçer
Sevilmek için hak etmek gerekir güzel olmak değil.
Fiziksel çekim olayı da kritik
Hayir inan gerekli degil ama disil enerji onemli
Hayır hayır gerçekten öyle değil emin ol
Yakışıklı olmak mi gerekiyor
Ya güzel olacan ya da bakımlı olacan
Yoo biraz güzel olsan da yeterli
Yo güzellik algısı herkes için farklıdır
Ne alaka yahu saçmalık
Saçmalik değil gerçekler
güzel olmak evet avantajlisin
Peki güzel olmak kimin elinde
aslinda her kiz guzeldir ama bakimsiz olabilirisin guzellik yatakta önemlidir
Yatak ne alaka 😂
yatakta yani sevsirken guzellik önemlidir