Romantik ilişkiler de boy gerçekten çok mu önemli?

Bence bir önemi var ama sosyal medya da abartıldığı kadar bir önemi olduğunu düşünmüyorum, sevdiğin insan olunca bu sorun olmuyor. Boyum 168-170 civarı ve benden 7-8 santim uzun biri bile gayet uzun geliyor bana ha vücut tipine, kalıplı olmasına göre de değişebilir biraz daha ama yeni nesil kızların aşırı boy takıntılı olup 15-20 cm olmalı demesi bilmiyorum çok mantıksız, her şeyden önce insanın boynu ağrır, değişik.

Romantik ilişkiler de boy gerçekten çok mu önemli?
Cevapla