Bi yakın arkadaşımla tartıştım bir olayı değerlendirebilir misiniz detayda anlatacağım?

Bu arkadaş da iki haftadır buluşma planı yapıyoruz kendisi gelmiyor ben de sonra görüşürüz falan diye anlayışla karşılıyorum neyse işte bugün görüşecektik bir tane komşusu varmış Ondan sonra çocuğu bana bırakacak dedi seninle sonra buluşuruz o şimdi bana küser falan dedi bende bozuldum pek keyfim yok başka zaman buluşuruz dedim. Ondan sonra bana demediğini bırakmadı işte Sen geçimsizsin niye kıskançlık yapıyorsun zaten aksi bir insansın Seninle geçinilmiyor bilmem ne bana böyle bir sürü şey söyledi. Coj canım sıkıldı. Kendisi beni ikinci plana attı Ben de görüşmek istemedim yani.

Bi yakın arkadaşımla tartıştım bir olayı değerlendirebilir misiniz detayda anlatacağım?
Cevapla