Bir arkadaşım var "neden beni aramıyorsun" diye sürekli darlıyor beni?

Artık çok bunaldım. Çok çocukça şeyler bunlar. Şimdi de yazmış beni niye merak etmiyorsun demiş. Abi sen merak et ara konuşalım. Ne zaman ararsan açar konuşuruz. Bir derdin sıkıntın varsa elimden ne gelirse yaparım. Bende mi sıkıntı var anlamıyorum ki

Güncellemeler
7 ay
Özellikle üzgün olduğu, biriyle konuşmak istediği vakitlerde bana böyle mesajlar atıyor. Ben ne olduğunu bilecek kadar müneccim değilim. Dertleşmek istiyorsan arayıp anlatırsın ben de destek olurum.
Bir arkadaşım var "neden beni aramıyorsun" diye sürekli darlıyor beni?
Cevapla