Aramadıgım halde neden aramıssın beni diyor , neden bunu yapıyor?

Aramız bozuk ayrıyız ama konusuyoruz, dün biraz tartıstık. Bugun beni aradı,5-6 kez benı aramıssın az önce dedi ama aramadım. Ekran görüntüsü bile attı ama gel gelelim ben onu aramadım, anlamadım gitti. Büyük ihtimal arkadasını arattırdı rehberden adım gibi yapıp.
Neden bunu yapsın ki
Aramadıgım halde neden aramıssın beni diyor , neden bunu yapıyor?
Cevapla