Erkekler niye sadece kadın ağlayınca romantizm yapıyor :////?

Güçlü durunca yapmıyolar ama ne zaman birşeye üzülsek ağlasak birden romantik olmaya basliyolar çok aşırı itici.

Yapmasanız daha iyi. Madem yapıyosunuz normalde de yapın.

Güncellemeler
7 ay
Gene erkeklerin muşmula suratlarindan muşmula tepkiler.
Değişik bişey beklemiyordum zaten. Empati yetenekleri sıfır.
Arada bir iki kişi adam çıkıyor.
Erkekler niye sadece kadın ağlayınca romantizm yapıyor :////?
Cevapla