Sizce neden hep böyle oluyor bizimki tek benim başıma mı geliyor?

İlişkide herkes çok sevdiğini söylüyor fakat en ufak bir tartışmada kimse birbiri için çaba göstermiyor sizce neden ne yapmak lazım bu durumlarda?
Sizce neden hep böyle oluyor bizimki tek benim başıma mı geliyor?
Cevapla