Kadın ve erkek arkadaşlığı gerçekten “sadece arkadaşlık” olarak kalabilir mi?

Bazıları için samimiyetin sınırları nettir, bazıları içinse duygular bir noktada karışır. Sizce cinsiyet farkı, arkadaşlıkta dengeyi etkiler mi?
❗️bu arada bence kalabilir…
Kadın ve erkek arkadaşlığı gerçekten “sadece arkadaşlık” olarak kalabilir mi?
Cevapla