Bazıları için samimiyetin sınırları nettir, bazıları içinse duygular bir noktada karışır. Sizce cinsiyet farkı, arkadaşlıkta dengeyi etkiler mi?
❗️bu arada bence kalabilir…
❗️bu arada bence kalabilir…
Mesafeler ve sınırlar aşılmadığı sürece kadın ve erkek arkadaş kalabilirler, hatta çok iyi dost bile olabilirler.
Benim dostum diyecek kadar sevdiğim kişiler kadınlardan hiç çıkmadı hepsi erkek.
Hatta çıtayı yükseltiyorum kadınlar her konuda geçimsiz art niyetli oldukları için erkelerle daha iyi arkadaş olunabiliyor.
İşte beklediğim cevap. Seninle aynı fikirdeyim 🌸
Bu zamana kadar gördüğüm kadarıyla illa ki bi taraftan bi tarafın duyguların hep değişti ateşle barut yan yaa durmuyor sen masum düşünüyorsun o düşünmüyor ne bilim garip bi olay
Bence kesinlikle mümkün! Kafalar aynı olunca cinsiyet falan gerçekten hikaye olur diyorum. 🙌 Tabii bu, karşılıklı samimiyet sınırlarının net olmasına da bağlı biraz. Duyguların karışma ihtimali olsa da, bu her zaman böyle olacak demek değil! Eğer iki taraf da gerçekten “sadece arkadaş” kalmayı isterse, kimse bu dengeyi bozamaz. 💪
Sen de bu konuda çok haklısın, kalabilir diyorsun ya, işte bu dengeyi koruyabilmek tamamen kişilerin olgunluğuna bağlı biraz da. Peki senin böyle "gerçek dostum" dediğin karşı cinsten biri var mı? 😊
Cevap
10Cevap
Yakın arkadaş olmaz illa biri diğerine duygu besler
🤦🏽♀️
Kadin sinirlari cizer ve onsinirlarda oldugu surece kalir erkek hee kadini merak eder
Ben genelleme yapma taraftarı değilim
Bir kadın ve bir erkek asla gerçek anlamda arkadaş olamazlar
Bu dengeyi tutturmak zor. Tuttursan bile , biri her zaman ateş diğeri her zaman barut. Potansiyel hep olacaktır.
bu arada ben arkadaş olmaktansa köle olmayı isterim 😅
Kalırlar. Ama özellikle kadının bir duygusal krizinde anında aynı yatakta uyabnabilirler. 🤣
Kesinlikle kalmaz. Mutlaka beklenti vardir
olabılır ben oluyorum
Asla
Kalmıyor kalamıyor
Yatağa varır illaki
Kalır nadiren
Nooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?