dürüstce oylayınaaaaaaa
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkeklerin ve kadınların arkadaş olabilmesi mümkün değildir.
''Arkadaş olabilirler, siz geri kafalısınız'' vesaire tabulara hiç itibar etmeyin çünkü doğru değil. Erkekler her türlü kadına ilgi duyabilirler çünkü yaradılışlarında bu vardır. Ki aynı şey kadınlar içinde geçerlidir.
Madem arkadaş olmak mümkün neden 3 sene arkadaş olan insanlar birden çıkmaya başlıyor? Arkadaş olarak devam etselerdi? Mümkün değildir.
Benim bu soruya cevabım: biseksüeller ölsün o zaman 😂😂. Mesele romantik ilgi duyduğun bir cinsiyetten biriyle arkadaş olmak ise eğer.
Birbirine romantik ilgi duyabilecek cinsiyetlerden insanlar eğer aralarında bir çekim hissetmiyorlarsa tab2 de bir arkadaşlık ilişkisi kurulabilir.
Hayır diyenler friendzone a takılı kalıp ilişkiye geçemeyeceğini düşünüp doğrudan arkadaşlık ihtimalini yok saymak isteyenlerdir diye tahmin ediyorum. Benim hayatımda yıllardır sadece arkadaşlık yürüttüğüm kızlar da var. Friendzone'a takılı kalmak değil doğrudan arkadaş olarak kalmak istediğim için arkadaşlarım.
Ateşle barut yan yana durmaz kadından erkekten dost olmaz en azından yalnız kaldıklarında dost kalamazlar toplum icinde dost olabilirler ama yalnızken şeytan dürter en azından iki taraftan biri şeytana uyar bir hata yapar dostluk biter milyonlarca örneği var bu durumların
Cevap
67Cevap
Kız arkadaşımın bir sevgilisi vardı Utku diye. Bu kız bir gün sevgilisiyle kavga etmiş benim evime geldi kör kütük sarhoş. Evi bulmasına bile şaşırdım o kadar sarhoştu ve daha önce 1 kere gelmişti sadece kapıdan bakıp dönmüştü. Neyse işte içeriye girdi bu dans etcez falan diye.
Bu kız biz dans ederken birden bire dudağıma yapıştı ben de devamını getirdim ve birlikte olduk. Utku'yla da arkadaş olmuştum kızın sayesinde. İçimde pişmanlık oluştu ama sonuçta bekar olan bendim yani söylemedim bişey. Yani o kızla ben kardeş gibiydik yine de böyle bişey oldu. Benimle onun arasında böyle bişey olabildiğine göre herkesle herkes arasında da her şey olabilir 😂 O yüzden arkadaş olabilir tabi ki bişey demiyorum ama arkadaşlıktan başka bişeye dönüşmesi imkansız diyemez kimse.
Evet'i işaretledim fakat bu benim açımdan bir "evet". Karşımızdaki karşı cinsi arkadaş olarak görüyor ve tecrübelerimize dayanarak "Elbette. Kadınlar ve erkekler arkadaş olabilir." diyoruz. Fakat bu kişinin gerçek hislerini her zaman tam anlamıyla bilemeyebiliriz.
Kaldı ki birine karşı arkadaşlıktan öte hisler besleyip yalnızca arkadaşlık etmekle yetinen kimselere de rastladım. O yüzden pek tabii "olabilir" diyorum.
Tabiki olabilir, bir birimize misafir olduğumuz bazen kafayı çekip sabahladığımız her sırrımızı paylaştığımız bir çocukluk arkadaşım var , ona karşı hiç bir zaman duygusal veya cinsel bir şey de hissetmedim inşallah hiçte bitmeyecek bir kadın-erkek dostluğu olacak👍
Kadınlar ile erkekler arkadaş olabilir. Bunun en iyi örneklerinden biriyim 30 yıllık erkek arkadaşlarım var ve çok iyi anlaşıyoruz.
Bence olur ama erkekler öyle düşünmüyo genelde. Kadınlarla ya sevgili olmak ya da yatağa atmak istiyolar. Bi kere ben biriyle ilişki düşünmediğimi arkadaş olarak kalmak istediğimi söylediğimde kadınlarla arkadaş olmak zaman kaybı demişti dkxkkdkd Tabi ki böyle düşünmeyen de vardır ama bana denk gelmedi
Arkadaş olur sonra yakın arkadas sonra daha yakın aonra bi bakmışsın dudaklar birlesmis yani kısaca yani 2 karşı cins birbirleriyle iyi anlaşırsa ya sevgili olur ya kari koca ya da evliyi ayırır net yani çok gördüm 🐣
Neden olmasın ki... bu zihniyet yüzünden.. zaten tüm problemler.. İnsan karşısında ki ne güvenmez mi. Ya da kendine...😏
bundan çok ağzım yandı ama sadece arkadaş olarak konuştuğum erkekler de vardı ve neden olmasın? Sadece ahlaklı iyi insanlara denk gelmek dileğimle,
Erkeklerde her kadına yürüme var ya. nefret ediyorum bu durumdan. Lan arkadaş olalım işte niye illa sevgili olmak zorundayız
kim ne derse desin iste geri kafalı diyin ister yobaz belli bir süre sonra değişik şeyler oluyor emin olun
Çirkinse olurum o konuda çok başarıloyım ama kızkarsu kıyveriyor sonra yok ben saba aşık oldum muhabbetiyapınca...
Arkadaşlığın dostluğun cinsiyeti olmaz. Çok değerli bayan arkadaşlarımla yıllardır süren dostluklarımız var.
Biz kadınlar bunu becerebilsek bile, erkek beceremiyor sanırım. İlla bir hoşlantısı, beklentileri olabiliyor. İstisnalar vardır yüzde 10.
Önceden bende kesinlikle böyle bişey olmaz diyenlerdendim. Yaş ilerledikçe böyle bişeyin çok mümkün olsuğunu gördüm.
Bi arkadaşım var kızla 3 4 senedir tanışıyoruz ara ara konuşuruz ama bazen flörtleşiyor muyuz normal mi konuşuyoruz anlamıyorum
Kadınlar olur da, erkekler işi rayından çıkartıyor ne yazık ki...
Olabilir ama mesafe şart. Bir hemcinsiyle kurduğu kadar yakın iliski kurmamali
Olur tabiki. Birazda zihniyete bağlı. Zihniyet bozuk olursa, nasıl başlar ise öyle gidiyor :)
Kadınlar olabilir ama erkekler eğer çok çirkin değilsen muhakkak etkilenir birşeyler hisseder
Evliyse birini seviyorsa olabilir yoksa başka türlü talip olurlar sana
hic bir kadina kotulukle art niyetle ya da ona zarar verecek davranislarla yaklasmam
Hemcinslerinden daha çok erkek arkadaşım var. Erkekler sadıktır ihanet etmezler:)
Yani bi ihtimal olabilir. Mümkün böyle bişiy. 🤷♀️
Olur ama önceden bir yürüme olayı varsa kabul edilemez.
Frued; "Bir erkeğin beklentisi yoksa kadınlarla arkadaş olmaz."
Çünkü erkekle kadının gerçek dostluğu 50 kisiden iyidir
Ben beceremedim arkadaş, hangi kızla kankim olduysam ya sonu ilanı aşkla ya yatakla bitiyor. Bir daha kız kanki yapmaya tövbe ettim
Kadın erkek arkadaşlık çoğunlukla yatakta biter. Vardır ama çok az.
Olunuyor da birinden biri sonunda hoşlanıyor ve bitiyor ama biri hoşlanana değin iyi
Sevgilimle arkadaştık ama birbirimize bir şeyler hissetmeye başladık 1.5 sene sonra birlikteliğimiz oldu ve mutluyuz
Olmaz olur mu bak benim Medine diye ablam var. Ben onla her konuşurum sikilir ararım sorarım her şeyi. Medine hem ruhen hend bedenen kadın. Sadece bedeni kadın değil.
evli kadın ile arkadaşlığım var sonuçta bel altına inmedikçe sohbetler güzel oluyor arkadaşlıklar muhabbetler
Bitane arkadaşım var zaten oda erkek cok severim kardeşim gibi kadın kadınla arkadaslık tehlikeli oluyor ama erkek kadın öyle değil
Mümkün değil olamazlar, ikisinden biri diğerinden hoşlanıyordur hoşlanmıyorlarsa da kesin bir menfaat vardır (arkaşından hoşlanma felan).
Bana göre değil 😂 benim kadın kankam felan olmasın hayatımdaysa bana ait olsun yoksa tanışmaya bile gerek yok 😊
Çapkın zampara aç gözlü kadını obje olarak gören erkekten olmaz onun dışında mümkün.
Ne saçmalık tabiki olunur
Çok zor bir ihtimal. Azınlıktadır yani.
5 yıllık arkadaşlarım var niyete bağlı o
Arkadaş olamayanda bir gariplik yok mudur zaten.
Hayır olamazlar..
Olabilir tabiki. Yobaz mısınız
Güzel paylaşım teşekkürler
İlla sevişsinler mi :)
Olur ama bi yere kadar.
Olmayı bilen oluyor, olur.
ateşle barut yanyana duramaz...
Benim dost dediğim insanlar kadın oldu hep.
Bence asla olamazlarrrrrrr
Allah bilir 😉jsjsjsjsj
Olur neden olmasın ki
Olablir de sonu arkadaşlık ile bitmez
Ateşle barut diyoruz mümkün mü
Niye olmasın cevabım evet
Olur neden olmasın ki
Neden olmasın ki elbette olabilir
Bunu basaramauan zaten suçu kendinde arasın
Çok da güzel oluyorlar.
Olamazlar
iki taraftan biri azana kadar olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?