Hani hastadır onu anlarımda, ortada bir şey yokken sevdiğin kişiyede bunu yapmazsın ya

Hani hastadır onu anlarımda, ortada bir şey yokken sevdiğin kişiyede bunu yapmazsın ya

Böyle bir durumda kırılmadan, gülümseyip geçerdim. Çünkü bazı insanların sınırları farklıdır, kimisi hijyene takılır, kimisi sadece alışkanlıktır. Bunu kişisel algılamak, sevgiyi ölçmek olmaz. Ama içimde bir sızı kalırdı elbet; çünkü sevdiğin insanla aynı bardaktan bir yudum almak bazen bir samimiyet göstergesidir. Yine de bu kadar küçük bir detay için sevgiyi sorgulamak yerine, o anı sessizce yutmak en olgun tepki olurdu.
Bir insanı seviyorsun diye onun ağzıyla her şeyi yemek içmek zorunda değilsin. bu bir tercih meselesidir arkadaşlar. buna saygı duyulması gerekir. Bunu soran arkadaş size de özellikle söylüyorum. Insanların tercihlerini eleştirmeyin.
İlk kez yaptığı bir davranış ise şaşırırım ve bozulurum tabi ki 😀
Fakat zaten ilk tanıştığımız andan beri içmiyor ve bu tür bi takıntısı var isede saygı duyarım.
O adamın verdiği tepki absürttü. Tatlı dilli olmak zor değil, ufacık bi “Aşkım sen iç bunu, şifa olsun” diyip yenisini sipariş etmek varken tripten tribe girmesi garip 🙃
Sevgilimi komple yer, içerim. Ben sakıza para vermem mesela. Onun ağzından alırım.
Cevap
4Cevap
Neden yapamasın ki? Bir kez ağızdan ağıza geçen şeylerde mikrop olur. Bir defasında babamın içtiği pipeti ters çevirerek içtiğimde bile kötü bir koku almıştım içtiğim milkshakeden. Bir de ağzının değdiği bardak diyorsun. 🤮🤮
ben de yiyip içemem ve asla sevgiyle ilgili değil tamamen yapıyla ilgili. mesela bazı anneler çocuğunun yemediğini yiyor, sakızından bölüp alıyor falan o da çok bulandırıcı geliyor yaniii mevzu asla sevgi değill
Ağzının tadını bilse önce bana içirir sonra kendi içerdi demek ki damak zevki yok diye düşünürüm.
Valla onu orada bırakır giderim bidaha da ağzına tükürmeden öpmem 😃
Eşim diyorsun öpüşüyorsun aynı bardağı da kullanırsınız bence sıkıntı yok
neler içeceğim daha eşime ait aynı bardaktan mı içmeyeceğim 😄
😀😀
Ailemin içtiği bardaktan nasıl içmiyorsam eş/sevgiliden de içmezdim.
Ben kıskanmazdım ama sevmediğim bir şey yediyse o zaman içmem
Bende onun ağızdan bişey yiyip içmezdim ağzımdan bişey içmediği için
Benim dudaklarıma kiyabiliyor mu , eğer öğle bir şey olsun tutar öperim dudağından 😅
Hasta olsa ne olur eşimden hiçbir şekilde tiksinmem.
Bir daha öpmesine izin vermem ki böyle şeylere sinir olduğumu biliyor isterse içmesin ya da çatalımla yemesin ben hijyenime ondan daha çok dikkat ediyorum ben ondan tiksinmiyorken onun ne haddine 😃
Bu kadar miden bulaniyosa niye evlendin kardesim 🥀🙏🏿
Korona gibi karantinalık - grip -nezle - gibi bir durum yoksa içerim.
Iyyyyy iğrenç değil sevgilim eşim olsun içmem ya
Fotoğraf çok güzel
İçerim ki sevgiliden de
İçmek istemeyebilir ben olsam içmem
Hasta bile olsa fark etmez yalar yutarım
Seve seve içerim
Damak tadı meselesi diye düşünürüm
Hastayken de içilir ne var bunda
Ben de içemem sanırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?