Erkek arkadasimla 1. Yildonumumuz ama 2 mesajla kutladı sadece, ben mi fazla alinganim?

Bugun erkek arkadaşımla ciddi iliskimizin 1. Yildonumu aramızda 2.5 saat mesafe var

Whatsapptan birinci yilimiz kutlu olsun seni çok özledim yazmış sadece, bütün gün en azindan bi çiçek gelir mi diye bekledim ama hiçbir şey gelmedi 5’e kadar çalıştı ordan da başka ise gitti.

9.30 da işten çıkması gerekiyordu ben de en azından FaceTime yaparız diye giyindim süslendim mesaj attim işim uzadı bir saat daha yazdi.
şimdi de oturdum ağlıyorum tir tir titriyorum ben mi fazla alinganim yoksa birinci yil normalde de herkeste böyle mi oluyor?

Erkek arkadasimla 1. Yildonumumuz ama 2 mesajla kutladı sadece, ben mi fazla alinganim?
Cevapla