Kadın erkek ilişkilerinde oyunu kuralına göre oynamak lazımmış. Siz nasıl yapıyorsunuz?

Benim sevgilim gayet ilgiliydi nazımı tribimi çekerdi evlenmeyi düşünüyorduk sevdiğini hissediyordum ama hiç romantik bişeyler yapmazdı. Arkadaşım dedi ki sen hep ondan bekliyosun sen yap o da karşılık olarak onları yapmaya başlar dedi. Ben de başladım romantik sürprizler şiirler hediyeler sevgi gösterileri falan tabi ki çok hoşuna gitti sonra birden değişti. bir havalar buluşmayı ertelemeler trip attığımda tersleyip ayrılmak istemeler falan neyse dedim bırakayım kafasını dinlesin ama haftalar geçti yazmadı. Arkadaşım dedi ki sen yaz ondan bekleme aşkta gurur olmaz hesap plan olmaz dedi. Tamam dedim ben yazdım. Ortada bir problem yokken soğuk davranmalar terslemeler benimle bir gelecek istiyosan şu şu şartlara uyacaksın demeler. Soru sorma ters konuşma ilgi bekleme falan filan demeler. Neyse dedim alttan alayım geçer. Ama iyice havalandı. Barıştık sandım aramıyor. Gerçekten yanlış yapmışım. Oyunu kuralına göre oynayacaktım yine peşimden koşacaktı. Neyse hayat tecrübesi oldu. Erkeklere böyle davranmamak lazımmış. Süründürmek ve oyunu hep kuralına göre hesaplı oynamak lazımmış. Haksızmıyım? Sizin var mı tecrübeleriniz?
Kadın erkek ilişkilerinde oyunu kuralına göre oynamak lazımmış. Siz nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla