Üzgün olduğunda yaz dedi üzgünüm, ona yazmalı mıyım?

1 ay önce ayrıldık uzak ilişkide yapamadik tekrar flört olup deneyelim dedik 1 hafta önce ben uzaktayken kiskanclik krizine girdim konusmayalim artik dedim instadan ciktim uzgun olduğunda yaz dedi dün snapchatten de cikartmis artik dayanamiyorum uzgunum yazsam mı
Üzgün olduğunda yaz dedi üzgünüm, ona yazmalı mıyım?
Cevapla