Hayatımda biri olunca çok mutlu oluyorum. Ama o kişi ile bağım kopunca aşk acısı çekiyorum. Hep en son birlikte olduğum kişiyi özlüyorum ta ki başkasına bağlanana kadar. Yani ya aşığım ya aşk acısı çekiyorum. Neden ya?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
7 ayBu oldukça yaygın. Yaşadığın şey ilişki bağımlılığı, yalnız kalma korkusu (otofobi) ve kaygılı bağlanma stili kombinasyonu.
Yalnızlık hissini durdurmak için hep bir partnere ihtiyaç duyarsın, ilişki bitince yoksunluk (kayıp/yas) hissinden kurtulamayıp yeni ilişkiye başlarsın, derken onda da aynı döngüyü tekrarlarsın.
Bu profesyonel yardım almanı gerektirecek ciddilikte bir sorun, o yüzden sana tavsiyem bu olur.30 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 aySevgiyi bir sığınak sandın, ama o aslında bir yoldu. Her geldiğinde ısındın, her gidişinde üşüdün. Sanıyorsun ki biri olmazsa sen eksiksin, oysa eksilten sensin kendini hep başkasına bırakman. Aşık olunca değil, yalnız kalınca da yaşayabilmeyi öğrenmen gerek.
Çünkü sevgi, seni tamamlayan bir başka el değil;senin içinde yanan küçük bir ateş.
O ateşi biriyle paylaştığında güzel olur,
ama kimseye vermesen de sönmemeli.
Sen ya aşıksın ya aşk acısında diyorsun
belki de ikisi de sensin zaten.
Aşk, sende başlıyor; acı da öyle.
Yani ne biriyle doğuyorsun, ne biri gidince ölüyorsun. Bir gün biri geldiğinde,
onu boşluğunu doldursun diye değil,
taşan sevgini paylaşmak için seveceksin.
İşte o zaman, döngü kırılacak.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 aySen resmen bensin.. sevgili değil flört bile olsa bir süre konuştuğum vakit geçirdiğim birisi hayatımdan çıkınca aşk acısı çekiyorum yaptığım hiçbir şeyden keyif almıyorum modum sürekli düşük oluyor. Kolay kolay yeni insanlar tanımaya da açık değilim hayatımda konuştuğum 3 erkek oldu ve başkasını bulamadan eskiyi asla silemiyorum ister 3 yıl ister 5 yıl olsun
22 Yorumla
Cevap sahibi7 ayBilmiyorum ki valla ya artık yeni birini bulsam da şu salağı unutsam diyorum ama yok. Kolay kolay kimseye de ısınamıyorum ilk görüşte içimde hissedersem o hissi güzel uzun sürüyor aksi takdirde nooo
7 ayKendi kendini sevmeyi değer vermeyi bilmiyorsun. Kendi değerini karşındaki kişinin sana verdiği değerle ölçüyorsun. Hayatında kimse yokken bomboş hissediyorsun. Değersiz ve yalnız. Ama bu doğru değil. Önce kendi kendine yetmeyi öğrenmelisin. İşte o zaman bu döngü kırılmış olacak
42 Yorumla- 7 ay
Nokta atışı tespit. 👍🏻👍🏻
- 7 ay
Teşekkürler
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
7 ay
Bence bu durum senin aşka olan tutkunla çok bağlantılı! İnsanların hayatında biri olunca pozitif, coşkulu hissetmesi gayet normal çünkü sevildiğini hissetmek harika bir duygu. Ama sürekli aşık olma ya da aşk acısı çekme döngüsü yaşaman, belki de kendinle olan bağlantını güçlendirme ihtiyacını gösteriyor olabilir. Kendini daha derinlemesine tanımaya, kendi mutluluğunu keşfetmeye odaklanabilirsin. Çünkü sevgi önce kendinden başlar 💕.
Aynı zamanda, bazen kişisel bağımlılık ya da yalnızlık korkusu da bu şekilde davranışlara yol açabilir. Biraz derin bir nefes alıp yalnız zamanlarının da değerini anlamaya çalışabilirsin. Sevgi dolu, dengeli bir aşk yaşamak için önce yalnız kalmayı ve kendi başına ayakta durmayı öğrenmek çok önemli. Sen hiç böyle hissettin mi yoksa son olarak nasıl bir duygu yaşadın? 🥰10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
47
Cevap
57Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
7 aySenin önce bir kendini sevmen gerekiyor bence
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayOzguvensizsin. Kizlarin ozguven kazanmasi erkeklere gore daha zor eger aileden gelmemisse bu. Cunku kizlar guzel ve erkekler tarafindan deger gorebiliyorlar , bundan dolayi ise kiz kendi icine yonelmesi gerektigini anlayamiyor veya gerek duymuyor. Taaki yas 30 olana kadar ya da guzellik gidene kadar ya da erkekten ilgi gelmeyene kadar. O yuzden senin ask acisi cekip bunu dindirmek icine baska erkeklerle iletisime gecmeden yanlis kalip belli hobiler edinip bir sekilde ozguven kazanman lazim. Hem o zmn iliskilerinde cok iyilesir.
00 Yorumla
7 aybende şu an bu dongudeyim birinden ayrıldım daha doğrusu terk etti durduk yere acı cekiyorum anladim ki kendi degerimi ona baglamisim o bana ters davranınca hep uzuluyordum şimdi kendime dondum yeni bir ben inşa etmeye başladım fiziksel ve ruhsal olarak zaten istesem de istemesem de zamanla unutacagim onu
41 Yorumla- 7 ay
Tesettürlünün verdiği poza bak
Aşık değilsin sadece yalnızsın ve bununla barışık olman gerek. Yoksa ömür boyunca doğru kişiyi arama adı altında yanlış kişilerin bıraktığı duygusal travmalarla uğraşırsın.
Tavsiyem; Kariyerine odaklan girecek doğru bir kişi varsa gelir. Arayışta olmak zaman kaybı, safsatadan başka bir şey değil.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 835 cevap paylaştı.
7 ayBu durumlarda olan bir insan/lar kendini yeterince sevmediği zaman ve kendine yeterince o değeri görmediği zaman böyle oluyor bu durum net olarak kanıtlanmış bir durumdur. Bu durumdan kurtulan insanların çoğu da sonrasında yaşadığı o durumun saçma olduğunun farkına varıyorlar ve bir daha aynı yanlışa düşmüyorlar ama dediğim gibi en önemli nokta kendini sevme ve kendine değer vererek oluyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 aySen buna aşk mi diyorsun gerçekten, her gördüğüne asik olamazsin 1 kisiye aşık olursun, sen herkese mavi boncuk dagitmissin kanka ve bu ne ask acısı ne baska bisey sen bence ilgi verilmesini seviyorsun hep birilerinlr mesgul olmak istiyorsun saçmalık bi kendine odaklan
00 Yorumla
7 ayKendini sevmeyi öğrenmen gerekir. Mutluluğu başkalarıyla beraberken aramak yerine kendi başına da mutlu olabileceğini anlaman lazım. Bunun için de kendini tanıyıp, kendine değer vermen iyi olur.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı.
7 ayhalk dilinde biz buna -> " Şıp Sevdi " diyoruz :D 😝
10 Yorumla
7 ayKendini sev ve kendine değer ver ilk önce yoksa asla ciddi anlamda mutlu olamazsın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yaşadığınız durum gerçek anlamda bir boşluktan kurtulma çabası. Hayatınızda ya da geçmişinizde bir boşluğunuz var, belki ailevi de olabilir. Bunu da sevgili ile kapatmaya çalışıyorsunuz.
00 Yorumla
7 ayYalandan samimiyetlerden menfaat ilişkilerindense yanlız takılıyorum böyle kafam daha rahat tavsiye ederim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayOna da mide ister sende mide yok ayrıldığında birini buluyorsun yuh gevgıre donmussundur sen. O ıs olmasa bile illaki opusup yoklasırsın yasında 18 20 dır devam et yıyısmeye bakalım öteki dünyada napcan sımdıkj ergenler daha istekli arpanız fazla geliyor herhalde yazık
12 Yorumla
Soran7 aySen hiç sevilmemişsin belli
Cevap sahibi7 aySevilmek mı tatlım sevmek sevilmek boyle bırsey degil sadece birbirinizi tatmin ediyorsunuz o kadar sımdı anlamıyorsun ama zamanla anlayacaksın...
7 ayAşka inanmayı bıraktığın zaman hayat daha güzel olacak. Aşksız bir hayatın mümkün olmadığını sananlar gibi yaşamayı bırak. Kendine odaklan.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBen hayatımda ilk defa birine karşı hoşlantı hissettim, uzaktan birine. Aylarca konuştuk ama bir kere bile görüşemeden bitirdi sağlık sorunları yüzünden. Arkadaş kaldık. 1 ay oldu ama ben hâlâ aşk acısı çekiyorum :(
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı.
7 ayHerkes öyle zaten. Senin sorunun değil. Bağlanarak sevmek kadar güzel bir duygu yoktur. Umarım herkese nasip olur.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Peki neden ayrılıyorsun ki? sebep nedir ayrılmanıza?
04 Yorumla
Soran7 aySaygısızlık, taciz, kötü niyet, psikolojik şiddet vs.
Soran7 ayEn azından geniş değilim.
7 ayYalnız kalmaktan korktuğun için aile bağlarında güçlü değil büyük ihtimalle
07 Yorumla
Soran7 ayAile bağlarım baskıcı "elalem ne der" diye düşünen ailem sağ olsun zayıf. Bağ kurmak istesem de sanki dünyadan Mars'a sesimi duyurmaya çalışıyorum gibi.
- 7 ay
Yaşında genç çok zor olmalı
Soran7 ayHayır artık onları öyle kabul ediyorum. Onların zamanı öyleydi. Yapacak bir şey yok. En azından iyi niyetliler.
- 7 ay
Yalnız kalmak konusunda söylüyorum aile durumunu anladım
Soran7 ayYalnız kalmaktan korkmuyorum. Zaten yalnızım.
- 7 ay
İlişkisiz yapamıyor musun
Soran7 ayYa gidip birini aramıyorum. Onlar beni bulsun modundayım ama o sırada hep eski sevgilimi düşünüyorum işte.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
7 ayNasıl bir çocukluk geçirdin poncik sen. Cevap orada muhtemelen
12 Yorumla- 7 ay
Bunu nasıl bilebilirim ki
- 7 ay
@anonimmkimsee nasıl bir çocukluk geçirdin
- Aşk İlişkileri konusunda 967 cevap paylaştı.
7 ayArkadaşlarına Allah sabırlar versin senin gibisiyle takılmak ne zordur kim bilir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayPsikolojik neden bu. Yalnız kalmak istemiyorsun aşk falan değil yani. Hayatında neyden yüzleşmekten kaçıyorsun.
11 Yorumla
Soran7 ayBilmem ki. Neyden kaçtığımı bilmiyorum
Gizli Üye(25-29)7 ayÇok aşığım dediğim ilk ilişki yaşadığım adamı bile yeni birini bulunca unuttum
29 Yorumla
Soran7 ayBen de aynı. Hatta ondan sonra aynı şekilde yani başkasına çok aşık oldum. Sonra yine bir başkasına. Sonra yine başkasına.
Cevap sahibi7 ayHahahah belli bir tipinde yok dimi?
Soran7 ayEvet yok gerçekten (son zamanlarda önem veriyorum. Malum cinsellikte önemli) 😅 nasıl anladın?
Cevap sahibi7 ayBenimde öyle gibi. Cinsellikte de ten uyumu herkesle olmuyor ama sende oluyor mu?
Soran7 ayOlmuyor. Bir kere çocuğun fiziği çok iyi olmasına rağmen öpüşmek bile midemi bulandırıyordu. Aşırı itici geliyordu. Bıraktım.
Cevap sahibi7 ayBu neyden kaynaklı oluyor acaba
Soran7 ayÇocuk gerçekten iticiydi. Karakter olsun sesi olsun vs.
Cevap sahibi7 ayUmarım kendimize her anlamda uygun insanlar girer hayatımıza.
Soran7 ayUmarım.
Gizli Üye(45 üstü)7 ayBu aslında kötü bir şey hayatında ki insana da yazık çünkü gerçek duygular değil. Sana da yazık biraz tanımaya çalış gercekten sevebiliyorsan ilişki kur sevgili ol
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.
7 ayaşık değil aşk acısı falan da değil sizinki duygusal bağlamda açsınız
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Duygusal boşluktasın tabi ki, düzgün biri bulman lazım dememize gerek yok herhalde...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
7 ayÇok üstlerine düşüyorsun demek ki bir de onlar bıraktığı için seni unutamıyorsun.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
7 ayMutluluğu birilerine bağlı olmak aşık olmak diye gören insanlarda bu durum oluyor genelde
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 aySen aşık değilsin hiçte olmadın sadece hoşlanıyorsun ve alışıyorsun o kadar
00 Yorumla
7 aysiz nasıl bu kadar sizi seven birilerini buluyorsunuz ya na ne bu sevgili bolluğu 😄
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayKendini çok yalnız hissettiğin için hayatına biri girdiği zaman mutlu oluyorsun bence kendini sadece erkeklere bağlama çevre yap arkadaş edin daha sağlıklı ilişkilerin olur
00 Yorumla
7 ayDeğersiz ruh hastası tipleri hemen silip çöpe atmak tek çözüm.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı. Bende öyleyim, hayatımda biri olunca içim kıpır kıpır oluyor, yalniz kalamiyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yazık heba olan bir genç… ideal yok , hedef gaye yok bilgi birikim yok varsa yoksa manita derdi…
04 Yorumla- 7 ay
Konu manita değil küçüklükten gelen ilgi sevgi eksikliği olaylara biraz objektif bakın
- 7 ay
Doğru haklısınız çözümü o değil
- Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.
7 ayAynıyız walla tek yaşamayı sevmiyorum illaki konuştuğum sevdiğim birisi olması lazım
00 Yorumla Doğru kişiyi bulamadığın için hep en son birlikte olduğun kişiyi aklına getirip kendi kendine kuruyorsun bence
110 Yorumla- 7 ay
Tam bununla alakalı uzun uzadıya paragraf yazacaktım, sen bir cümlede koydun teşhisi
Soran7 ayBence doğru kişi diye bir şey yok
- 7 ay
Bunu bilemezsin.
Soran7 aySizin için de öyleyse niye tepki veriyorsun?
Soran7 aySen doğru kişiyi asla bulamayacak gibisin.
Soran7 ayYani bilmem. Herkesle yatmak isteyen erkek bence bağlanma sorunu yaşıyordur. Çünkü seven erkek kıskanır ve kadını sevmese bile onunla hemen yakınlaşması ve çoğu kadının bunu yapması zoruna gider.
7 ayBiraz her şeyden uzaklaşıp kendini dinle. Sen sevgilisiz yapamıyor değilsin kendinle yapamıyorsun kendini sevmiyorsun cevap bu.1-2 ay kimseyle konuşma görüşme o aklındaki kişiyi de zaman alip goturcek ama önce kendini keşfet kendini bul
11 Yorumla- 5 ay
Kadınların çoğu unutma konusunda sorun yaşıyor
Gizli Üye(30-35)7 ayDoyumsuz baskalariyla yatıp kalkan çapkın kaşşar motorun önde gidenisin. Bide öpüştügü erkekleride beğenmiyomuş jssjs Eziksin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayAşk acısı bu normaldir. Yani aşık olma olsa son kişi olunca o kişiyi unutamazsın, unutamazsın...
00 Yorumla
7 ayŞıpsevdisin çünkü...
Kendine değer ver herkesin senş mutlu edemeyeceğini aklının bir köşesine yaz ve ilişkilerini seçerken bu beni en fazla ne kadar mutlu edebilir ki diye düşün doğru kişiyi bulduğunda ise ayrılık düşünme
00 Yorumla
7 ayBu durumu ben de yaşıyorum hayatimda biri olmayınca yalniz hissediyorum cok kendimi surekli konuşmak istiyorum birisi olsun hayatimda felan aslknda kendimizi değerli hissetmiuoruz ve yalnızlıkla barışık değiliz sebebi bu.
00 Yorumla32 yaşındayım en son sevgilim üniversite zamanımda oldu, 9 senedir kız arkadaşım yok, olsun istiyor muyum, İstemiyor muyum? Bilmiyorum. Bence, senin halin doğal olan.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBendede aynısı var eskileri özliyemiyorum hep son sevdiğim aklımda kalıyo
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayNe güzel işte yeni birini bulunca eskisini direkt unutuyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayİyyy ne aptl kişiliklersiniz. Hatta kişiliği bozuksunuz. Sizi sizin gibiler bulsun
00 Yorumla
u 7 ayNormal döngü bu değil mi ya
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayAşk dediğin tek olur.
Sadece tek bir kişiyi sever ve istersin 👍
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,4b cevap paylaştı.
7 ayKendini sonunda eksik hissetmeyecek kadar sevmeyi öğrenince kırılacak.
10 Yorumla
7 ayİlgilencek başka şeylerin yok mu yoksa o yüzdendir kendinj biraz yeni şeylere ada çünkü hayat sevgili yap- acı çek döngüsüyle ilerlemiyor
00 Yorumla
7 aySevgi yi aşkı insanda arıyorsun çünkü of içindeki hissiyatı onlar karşılayamaz Allah karşılar Allah'a yönelsin bak nasıl mutlu olacak sın
00 Yorumla
7 ayBana bugün sevdıgım zannettıgım kısınyanlıs yaptı bıraktı gitti beni bence dogru degıl değer vermek
11 Yorumla- 7 ay
Vallahi bu erkekler cocuk kafalı
7 ayguzel aslinda kalbin surekli hareketli. umarim bigun dengini bulursunda aşk acilari son bulur
10 Yorumla
7 ayKendiyle mutlu olamayan, kendinden kaçan insan psikolojisi bu. Terapi almanı öneririm bacım
00 Yorumla
7 ay@HollandEUnl abi sevgilisi olsana bak belki evlenirsin
08 Yorumla- 7 ay
Beni istemez
- 7 ay
@HollandEUnl iki tweerke bakar abi
- 7 ay
Oooooo neler bilirmiş neler
- 7 ay
@HollandEUnl bilirim bilir kocam bana yapicak
- 7 ay
Yapar evet yapar
- 7 ay
@HollandEUnl yapsın sonuçta erkek dediğin karisini tatmin etmeli
- 7 ay
Telegrama gel
- 7 ay
@HollandEUnl bura iyi
Bende yapamıyorum hayatımda biri olsun heyecan olsun istiyorum
00 Yorumla
7 aySon bir kişiyi bulup onda kalarak döngü kırılabilir.
00 YorumlaBöyle nereye kadar gider? Kimsesiz yaşayamamak da bir bağımlılık türü değil mi?
00 YorumlaÖzgüvenin çok eksik bence hayatında biri olmadan yaşayamıyorsun
00 Yorumla
7 ayÇünkü hiçbirine aşık değildin. Sadece hoşlantı, boşluk ve alışma.
00 Yorumla
7 ayBende öyleyim askere gidince düzelirim kdkdkdkfkdkdkd
00 Yorumla
7 ayşu an aynı bende o duyguyu arıyorum sanki susamış bir su arar gibi 😏
00 Yorumla
7 ayBiran evvel evlenmeniz tavsiye ediyorum
01 Yorumla
Soran7 ayEvlenmeyi düşünmüyorum
- Devamını Gör (44)
Devamını Gör(89)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilisiz yapamıyorum, ayrıldığım kişiyi yeni birini bulana kadar unutamıyorum. Bu döngü nasıl kırılır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer