Sevgilisiz yapamıyorum, ayrıldığım kişiyi yeni birini bulana kadar unutamıyorum. Bu döngü nasıl kırılır?

Hayatımda biri olunca çok mutlu oluyorum. Ama o kişi ile bağım kopunca aşk acısı çekiyorum. Hep en son birlikte olduğum kişiyi özlüyorum ta ki başkasına bağlanana kadar. Yani ya aşığım ya aşk acısı çekiyorum. Neden ya?
Sevgilisiz yapamıyorum, ayrıldığım kişiyi yeni birini bulana kadar unutamıyorum. Bu döngü nasıl kırılır?
Cevapla