Eşim yanımda değilken haberi dahilinde başka insanlarla mesajlaşıyorum sizce ilerde sorun olur mu? (Sayfa 2)

Eşim yanımda değilken haberi dahilinde başka insanlarla mesajlaşıyorum sizce ilerde sorun olur mu?
Cevapla