Kimseye karşı sevgi besleyemiyorum hoslantida kalıyor napmaliyim?

Böyle olunca da iki üç kişiyle iletişim halindeyim ve hiç biriyle sevgi bağı kuramiyorum hoslanmiyorum da tanımaya uğraşıyorum ama bu durum da iğrenç bilmiyorum napcağımı?
Kimseye karşı sevgi besleyemiyorum hoslantida kalıyor napmaliyim?
Cevapla