Ya hayatımda biri yokken neden sevgili istiyorum hayatıma biri girince istemiyorum?

Hayatımda biri yokken keşke sevgilim olsa diyorum ama hayatıma biri girince konuşmak görüşmek istemiyorum neden böyle oluyor anlamıyorum ya valla bi anlayamadım gitti bu olayı sonu evlilikle bitsin istiyorum ama yok yani içimden buluşmak görüşmek gelmiyor hayatımda birisi olmasa dışarda ki çiftelerin tatlılıklarına özeniyorum ne bilim değişik bir ruh halim var ama neyden kaynaklanıyor olabilir ki
Ya hayatımda biri yokken neden sevgili istiyorum hayatıma biri girince istemiyorum?
Cevapla