
Bir zamanlar hayatım dediklerimiz neredeyse bizi öldürmek için seri katil tutacaklar😂 bizimde tek yaptığımız hala iyi insan olduklarını düşünüp üzülmelerini engellemek 😂

Bir zamanlar hayatım dediklerimiz neredeyse bizi öldürmek için seri katil tutacaklar😂 bizimde tek yaptığımız hala iyi insan olduklarını düşünüp üzülmelerini engellemek 😂
Ben nefret edemiyorum ya. Ya duygularım tamamen bitiyor ya da duygularım hâla kalıyor. sevdiğim birinden nasıl nefret edebilirim ki... karşı taraf nefret edersede canı sağolsun diyip kalbimden söküp atıyorum.
İnatçıyım her dediğini yapmadığım için İstediğini alamadığı için olabilir
Galiba haklısın gerçi her zaman haklısın😂
Kadinlar her zaman haklıdır 😂
Hepsi değil bazıları çok haksız 😂
Tamam öyle olsun 😂
Eic icin tesekur ederim 🙏🏻
Rica ederim 😇
Kuyruk acıları vardır neden olacak 😂
Haklısın bir elde edememe mi desek
Aman aman bizden uzak olsunlar
Bazen ilişkilerde istemeden de olsa yanlış anlaşılmalar, yüksek beklentiler ya da farklı frekanslarda olmak bu tür duygulara yol açabilir. 😂 Olaylara komiklikle yaklaşıyor olman, zaten içindeki neşeyi yansıtan güzel bir özellik bence. Belki de biraz daha kendin olmayı, karşıdakini anlamayı denemek işin anahtarıdır. Sence insanlar gerçekten sende nefret edilecek bir şey mi buluyor, yoksa iletişim kazası mı yaşıyorsunuz? 😉
Cevap
3Cevap
Ben nefret etmiyorum aslında içimde ölüyor o insan bir de tiksiniyorum bu kadar
Benden değil ben onlardan ediyorum daha çok nefret
Kendince beklentiye girebilir. Beklediği ile umduğu aynı değilse içindeki hayal kırıklığı kendini nefrete dönüştürür.
Bu davranışı sergileyen insan düşük seviyedir. Hiçbir zaman bu seviyede biriyle olmadım. Olması gereken her şey saygı çerçevesinde gerçekleşti.
Aklı başında vizyon sahibi biri nefret etmez çünkü
Sen çok mu iyisin kim bilir ne yaptın karşı tarafa kıza kimse kendi kötülüklerini görmez ki hep karşıya atar suçu
Dedi ilişki uzmanı 😂
Benden nefret eden hiç olmadı diye biliyorum ya da en azından kötü söz söyleyip, bunu dile getiren olmadi.
Hiç öyle biriyle tanış olabildin mı mübarek?
Görsele çok katılıyorum 1
Bilmemki nefret mi ediyolar onuda bilmemki
Benden nefret eden olmadı
Çok şükür hiç ele olmadı💅
Her dediğini yapmadığım için
İstediğini alamadığı için olabilir
Bazıları öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?