Gerçektende gözler midir kalbin aynası yoksa
Gözyaşlarımıdır en büyük silah.
Gözyaşlarımıdır en büyük silah.
Ancak baş başa duygularımı ifade edebileceğim bir ortamda değilsem sözlerimden vazgeçerim. Belli durumlarda bazı net yüz ifadelerim ve tavırlarım vardır, o zaman zaten konuşmak yersizdir fakat genel anlamda duygularımı net bir şekilde, doğrudan konuşarak ifade etmeyi tercih ederim. Bir kadın olmama rağmen dünyamda imaya ya da anlatmadan anlaşılmayı beklemeye pek yer yok.
artık ne gözler doğruyu söyler olmuş ne de sözler..
En güzel yorum Etkinin bu konuda aglamayı bilmeyen gözler Sevmeyide bilmezmiş. .
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar