Yine birine kendi kendime aşık oldum neden bu kadar aptalım ya da şartlar mı beni buna itiyo anlamadım?

yani hep kendi kendime birilerine aşık oluyorum kendi kendime aşk acısı çekiyorum bu yıllarca sürüyor sevdiğim kişi biriyle evlenince falan da direkt yüreğime gömüyorum. neden böyle oluyor anlamıyorum. neden bende sevilerek sevmiyorum da tek başıma aşık oluyorum. artık çok yoruldum. sevmek duygusundan bile tiksiniyorum. ne yapmalıyım? asla sevilmeyeceğimi kendime nasıl kabullendireyim?

Yine birine kendi kendime aşık oldum neden bu kadar aptalım ya da şartlar mı beni buna itiyo anlamadım?
Cevapla