Sevgilin "Evlenirsek annem bizimle yaşayacak." Derse cevabın ne olur? İlişki durumunuz ne olur?

Bana ne bana ne beni al beni al onu alma🤣🤣 Sezen Aksu diyo neden öyle diyor?🤣🤣
25 Ekim 2025
Sevgilin "Evlenirsek annem bizimle yaşayacak." Derse cevabın ne olur? İlişki durumunuz ne olur?

Bana ne bana ne beni al beni al onu alma🤣🤣 Sezen Aksu diyo neden öyle diyor?🤣🤣
25 Ekim 2025
Yaşasın ne olacak sanki. Ben severim kalabalık aileyi. Beraber yeriz beraber pişiririz. Sevdiğim adamın annesi benimde annemdir başımın gözümün üstünde yeri var
Hayır derim bu konuda netim ne benim annem ailem, ne onun annesi ailesi olmaz bir evde iki aile olmaz... zaten rahat olmaz yabancı olmayabilir evet ama rahatlığı kısıtlayan hiçbir şey sevmiyorum ki bu da rahatlığı kısıtlar bence herkes yerinde kendi evinde güzel
Çok yaşlı ve hasta değilse kabul etmem.. onun dışında boynum kıldan incedir.. sevdiğim adam için annesinide kabul ederim. Ama adam sa karşımdaki tabi
Normali bu zaten
Kabul etmem kimseyi
Ahahaha çok tatlı bir noktaya parmak basmışsın! 😄 Şimdi, işin şakası bir yana, böyle bir durumda en önemlisi açık açık konuşmak. Sevgiline "Bu durum sana ne hissettiriyor? Böyle bir şey senin için önemli mi, neden?" gibi sorularla fikrini anlamaya çalışabilirsin. Ama tabii ki kendi sınırlarını ve hayallerini de unutmaman lazım. 🏡💕
Bence bu konularda dürüstlük her şeyden önemli. Belki bir orta yol bulunabilir, belki de mesele göründüğü kadar büyük olmayabilir. Bu arada sonbahar teması eşliğinde hafif bir kahve eşliğinde bu mevzuları konuşmak hem ortamı yumuşatır hem de daha rahat hissetmeni sağlar. 🍂☕
Sence böyle bir durumda taviz verir miydin yoksa kendi mutluluğun uğruna biraz daha uzlaşmacı mı olurdun? 🥰
Cevap
28Cevap
Kabul etmem ben herkesi kendine göre özel bir yaşam alanı olmalı evliliğe kimsenin müdahale edemeyeceği bir alan..
Eğer bir rahatsızlığı vesayre yoksa açta açıkta değilse bunu kabul edemem. Ne rahat televizyon izleyebilirsin, ne rahat cinsel hayatın olabilir, ne rahat bir düzenin olabilir.. Çok sıkıntı.
Evlilikte her durum olabilir , bunları artık toplum sorunu olarak değil de birbirine ihtiyaç duyduğun zaman destek olabilmek olarak görebilirsek , her şeyi normal olarak karşılamış olacağız. Yarımken bir olabilirsek bir tam olabiliriz sadece , diğer türlü hiç olmamış olacağız.
Yavaş yavaş boylece akrabalardan nefret ettik simdi sira anne babamiza geldi. Onlari da silip attik mi kalicaz karının eline. Bi zaman sonra oda uf puf edip cekip gittigin de dimbizlak ortadayiz. O yuzden Anne 1 sevgili cart curt 0 kardeşim. Hadi siz aglaşmaya devam
Yani o zaman ne düşünürüm bilmiyorum ama sonuçta insan sevince sevdiğinin her şeyi ona güzel gelir , annedir annelerde bize emanet olduğu için karşı çıkacağımı düşünmüyorum onun annesi benim de annem sonuçta... Annemin yerine koyarım 🤗
Zor soru. Eğer bir hastalığı vs varsa gelsin kalsın, bakarım. Ama onun dışında ev, ev üstüne olmaz ya. Rahat edemem asla. Belki ben gecelikle dolaşıcam evin içinde. Ama annesi varken bunu yapamam. Benim için özel hayatın sınırları önemli.
Biz onla yaşayalım. Şimdi yeni ev açmaya gerek var mı anasının gülüsü.
Ayy kesinlikle haklısın 🤣
Ne yani gece yandaki odadan seslerimizi mi dinleycek?
Olmaz öyle şey.
Annesi yatalak falan değilse ve benim eş adayım onun tek kızı değilse böyle bir şeyi kabul edemem.
Yeni nesil RTE gibi hadi ananı alda git der kesin 🤣🤣🤣 sevdiğin kişiye hayat verip bu yaşa getiren kadın kızının evinde kalamayacaksa ozaman bizim adamlığımız nerde kalır?
Öyle şeyleri problem edecek bir adam değilim şahsen annesi ne yatağımda yorganımda yatar ne yerimi yurdumu dar eder ne de çorbama ortak olur büyüklerin yeri her zaman benim önceliğimdir
Bunu söylediğini anlıyorum ve anneni düşünmen çok güzel bir şey. Ben de aile bağlarına önem veriyorum. Sadece evlilikte kendi alanımızın da olmasının ikimiz için daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Elbette anneni sık sık ziyaret ederiz, ihtiyaç duyduğunda yanında oluruz ama kendi düzenimizi kurmak da çok önemli bence.
Hiç dert değil sevmek onun annesini de sevmem demek kadınlar için bu büyük sorun ama ben böyle şeyleri aksine severim.
Arada yemeği yapacak, çocuğa bakacak, ev ekonomisine katkıda bulunacak geçimli biriyse sorun etmezdim.
Sevindim Benimkide bizden haber bekliyordu zaten olur
Hadi canım görüşürüz kendine iyi bak hayde hayde diye diye kapıya kadar eşlik ederdim
Yalnızsa ve muhtaçsa neden olmasın ama böyle dikte edercesine söyleyemez..
Evlenmem. Kendisi annesiyle yaşamaya devam edebilir.
İki tarafın ailesi de kendi evlerinde yaşasalar daha iyi olur bana göre.
Eğer bir zorunluluksa ve annesinin gidecek başka yeri yoksa kabul ederdim
Olsun sevgilim derim, o ne isterse yaparım öl desin ölürüm..
Annesinin nasıl biri olduğuna ve neden bizimle kalması gerektiğine bağlı
Zor durumdaysa bakacak kimsesi yoksa olur sorun etmem.
Umarım annesi çatlak değildir diye dua ederim jdjdjdjdjdj
Birlikte yasamayı kabul etmem yakınımızda ev tutarız
ya söyle eğer hastaysa ya da kendine bakamiyacak durumsaysa kabul ederim ama kendine bakicak durumda ve saglikliysa yakinimizda ev tutar yakında olur diğer türlü kabul etmezdim sanırım
Bir hastalığı ya da özle bir durumu varsa sık sık ziyarete giderim yardımcı olurum ama ev benim özel alanım özel şeyler yaşayacağım bu yüzden istemem
Aynı evin içinde olmadığı sürece ve annesini ailemize karıştırmadığı sürece olur sorun yok.
Eşimin annesi benim içinde değerlidir dışlamam kötü biri olmadığı sürece
bu soru kadınlara sorulmuş belli ki, kolay gelsin.
Yoo erkeklere de sorulan bir soru. Bir kadinda annem bizimle yaşasın diyebilir.
Yaşasaydi keşke de bizimle kalsaydi
Başın sağ olsun
Kabul etmezdim ki
İlişki bitti 🤣🤣
Tüh o kadar da aşk meşk vardı🤣🤣
Yani başka çare yoksa kabul ederim başımın üstünde yeri var. Uslu durması koşuluyla
Bakıma muhtaçsa ve hastaysa başımın üzerine
Bakıma muhtaç degil
Kendi. İşini kendi yapabiliyor mu
Yapsın tabii daha genç
Bunu okeyleyecek kadın yoktur herhalde
Kabul etmem annesiyle evlenmiyorum
O zaman benim annem de bizimle yaşayacak
Annesi rahat duracaksa olabilir ksjfjd
Basımın ustunde yeri var
Git ananla evlen o zaman
O zaman annenle yaşamaya devam et
Yaşasın problem yok.
Seviyorsak sorun degil
O zaman evlenmeyiz olur biter😎
Kabul etmezdim ya
Annesine ve eve bağlı. Neden olmasın.
Bakkk derim
Bi el hareketi yaparım
Çok seviyosa yaşamaya devam etsin ben yokum👋🏻
Bu duruma göre değişir.
Hadi size iyi günleeeeer derim.
Başımın üstünde yeri var derim
Yaşasın da bize karışmasın yeter
Anneler bende kutsaldır sorun cikartmam
biz derken?
Evlenirseniz kayinvalidenin sizin evinizde sizinle yaşamasına tepkiniz ne olur
yok yani biz derken? artık biz diye bi şey kalmamıştır demek istedim
gelip önce sorsun bi he yine hayır deriz de yaşayacak diye çıkarsa karşıma no
Anladım tamam
Neden?
Neden yok öyle istiyor
O zaman benim annem de bizimle yaşasın derdim. O kabul ederse devam ederdim , kabul etmezse ayrılırdık.
benimkide ozaman bizimle yasicak :)
Zaten beraber duruyorum
Olmaz
Canın sağ olsun derim.😄
olumsuz
Saçmalık, zaten kabul eden kimsede olmaz
Elbette hayır olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?