Merhaba uzun biraz bana tavsiye verir misiniz gönül ilişkisinde?

Geçen seneydi ilk defa görmüştüm kızı sınıfta. Bı gün labaratuvarda tanıştık. Sonra ben her gün bakmaya başladım. Bakıyordum o da bana bakınca gülüyordum asla bakışımi kacirmiyordum. 5 ay kadar böyle gitti sadece 2 3 kez konuşabilmiştik. Benim hiç sevgilim olmadi. Kız çevrem veya arkadaşım yok ileride karımın erkek arkadaşi olmamasını istediğim için bende kız arkadaşim olmasın gerek yok diyordum. Sonra ben adım atmaya karar verdim daha çok ilgilenmeye başladım ama bu seferde kız uzaklaştı. Bende gurur yaptım tüm ilgiyi kestim. Bu sefer kız daha çok bakmaya başladı bakışları hep beni arar oldu. Bakmıyorum bile insan yerine bile koymuyorum ben. Şimdi ben bu kızı daha çok seviyorum. 1 yıl boyunca içime gömdüm sevdamı. Akıl diyor git açıl baştan başlamak tüm serenadi dök itiraf et aşkını. Ama hiç de gururuma yediremiyorum böyle birşeyi. Ben gururuma yenilemem ☹️😔. Ne yapayım ben akıl verin

Merhaba uzun biraz bana tavsiye verir misiniz gönül ilişkisinde?
Cevapla