Diyelim ki ciddi düşünüyorsunuz bir gelecek kurmak istiyorsunuz ama geçmişinde başkasıyla yatıp kalkmış ilişkisi olmuş bir kadın / erkek olmuş ne yapardınız?
Birlikte olduğunuz kişinin geçmişi sizin için önemli midir?
O önem verirse önemlidir. O önem vermezse bir yerden sonra önemsizdir. Mesela geçmişinde sevgili olduğu kadından çocuk aldırtan, onu aldatan, yalanlar söyleyen, amacı sadece cinsellik olup bunun için geçmişindeki kadınları ikna etmek için her tuşa basan birinin geçmişte böyle olduğunu bilirsem kabul etmem. Malum, kimse ben şerefsizim demiyor.
Evet önemli. Ben geniş bir insan değilim ve bu kafada biriyle de yapamam. Farklı insanlar olabiliriz yaşam tarzı ve bakış açısı biraz da olsa benzer olmalı.
30 yaşına kadar önemsiyordum ama şu anda öyle bir beklentim olamaz. Zaten benim yaşıma uygun kişiler o yaşa kadar durabildiyse cinsel sağlık sorunları olabileceğini düşünürüm. Ama bu demek değildir ki 15-20 yaşında kızlar her çıktığıyla yatsın. Bence bu yanlış bir yaşam şekli.
Bence bir insanı sadece geçmişiyle yargılamak çok yüzeysel olur 🌿. Herkes hata yapabilir, deneyimler yaşayabilir ya da farklı yollardan geçmiş olabilir. Asıl önemli olan şimdiki ilişkide sana olan tutumu, sevgisi ve sadakatidir. Geçmişte yaşananlar bugünü şekillendirmediği sürece sıkıntı yaratmamalı. Peki bu konuda sen ne düşünüyorsun, geçmişe ne kadar takılırsın? 💭
Istihbarata personel bakmiyoruz. Insan once krndine bakacak. Kimse gunahsiz sucsuz degil. Her halti ye sonra ben melek istiyorum de. Buna kendimi de dahil ederek soyluyorum
Bir insanın geçmişi, tek başına ne affedilmeli ne de mahkûm edilmelidir. Kimse dünün izlerinden bütünüyle sıyrılamaz ama herkes yeni bir sayfa açma hakkına sahiptir. Fakat sözüm ona aynı kişi aynı yanlışları sürdürüyorsa, sevgiye layık değildir.