Kıskanmak bazen sevginin göstergesi deniyor ama fazla olunca da boğuyor.
Peki sizce hiç kıskanmayan biri “sana güveniyorum” mu diyor, yoksa “umrumda değilsin” mi?

Kıskanmak bazen sevginin göstergesi deniyor ama fazla olunca da boğuyor.
Peki sizce hiç kıskanmayan biri “sana güveniyorum” mu diyor, yoksa “umrumda değilsin” mi?

Kıskanmak güzel de kadınların aradığı kıskançlık baskılanmak kısıtlanmak değil. Onlar öyle zannediyor. Her şeyin dozu önemli. Kıskançlık bana göre insandaki gizli güven eksikliğinin belirtisidir. Karşındaki insana %100 güvensen bile o insanın sosyalliği güzelliği karizması diğer insanların ilgisini çekeceğinden dolayı zaten güvensizlik yaşarsın. Düşün mesela senin eşin çok yakışıklı sosyal bir adam naparsın? İllaki bir yerden sonra kıskançlık krizlerine girersin buda güvensizlik duyduğun ve bir şeylerden rahatsız olamaya başladığın için. Daha sonra eşinden nefret etmeye başlarsın hata yapmamasına rağmen. İşte o yüzden insanlar hatalarla dolu hayatına bakmadan karşısındaki insanda hata arıyor önce kendisine dönüp bakması lazım.
Biliyor musun, kıskançlık konusu tam bir denge oyunu! Biraz kıskanması, sana olan sevgisini ve sana değer verdiğini gösterebilir ama kıskançlık yok diye de hemen ilgisiz damgası vurmak yanlış olur. Belki sana olan güveni çok yüksektir. Sevgi, her zaman kıskanmakla ölçülmez; davranışlarına, desteğine ve yanında hissettirdiği güvene bak derim 🌸💞. Peki, sen sence bu konuda nerede duruyorsun? Kıskançlık, insanlar için ne kadar önemli? 🧐
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?