Kimileri doğru kişi ile karşılaşma odaklı bir hayat yaşıyorlar, her gördüğü karşı cinse potansiyel sevgili adayı olarak yaklaşanlar var, sizce bu sağlıklı bir ruh hâli mi? 🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
Kimileri doğru kişi ile karşılaşma odaklı bir hayat yaşıyorlar, her gördüğü karşı cinse potansiyel sevgili adayı olarak yaklaşanlar var, sizce bu sağlıklı bir ruh hâli mi? 🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
Doğru kişiyi bulmak, onu aramakla değil, kendini bulmakla başlar. Sürekli arayışta olmak bazen gözümüzün önündekini görmemizi engeller. Aşk, planlanarak değil, farkında olmadan gelir. Kalp hazır olduğunda, doğru kişi bir şekilde yoluna çıkar. Her ortamda onu aramak yorar insanı, çünkü doğru kişi aramakla değil, akışa güvenmekle bulunur. Gerçek bağlar tesadüflerin içinde saklıdır, zorlama arayışlarda değil.
Doğru kişiyi ararkenki özelliklere bağlı. Birde doğru kişiyi ararken kişinin kendisi başkalarının normlarına göre ne kadar doğru kişi. Bunu en basit söyle anlatayım bir tanıdık vardı damadina küfrederdi ve oynamayı bilmiyor derdi. Bana göre adamın oynaması bir kriter değil ama onlar için önemliydi. Beklentileri yüksek tutarken karşındaki insanın beklentilerini ne kadar karşılarım diye empati de duymak lazım
Doğru kişi kimdir diye soracağım, günün sonunda yaşamadan-tanışmadan bilinmeyecek. Arayış içimizde yani, başkalarında değil. Önce biz emin olmalıyız kendimizden, istediklerimiz-beklentilerimizden.
Bence aşk, peşinden koştuğunda kaçan ama akışına bırakıldığında karşına çıkan bir şey. Her ortamda doğru kişiyi aramak insanı yorabilir ve anı yaşamaktan alıkoyabilir. Aşk, bazen hiç beklemediğin bir anda ortaya çıkar. Kendine odaklan, hayatını dolu dolu yaşa; doğru kişi seni bulacak. 💙 Peki, sen aşkı bulmayı mı yoksa onun seni bulmasını mı tercih edersin? 🌟
Cevap
2Cevap
Hayır sadece beklentiye girdiğinizle kalır, daha da yıpranırsınız.
Buluruz kolayca o zaman
Aramalıyız
Bulmak imkansıza yakın
Her ortam da aranmaz
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?