4 yıllık ilişkim artık toksik olduğu için sonlandırmak istiyorum ama o yapsın istiyorum ne demem lazım?

4 yılın hatırına beni azad et ruruhumu azat et arkadaş kalalım!
ben terk edemiyorum çünkü huyum bu bugun terk etsem yarın pişman olup dönüyorum o seviyor beni diyorum sen haksızsın diyorum! Ama o beni kullandını düşünüyorum ve değer vermedini ama desem ona 4 ylın hatırına sevmedini itiraf et ve ben ruhum sende kalmasın burada sonlandırayım

4 yıllık ilişkim artık toksik olduğu için sonlandırmak istiyorum ama o yapsın istiyorum ne demem lazım?
Cevapla