30 yaşına kadar gelip ilişkisi olmamış erkek iyi midir?

Kendi halinde, şerefsiz değiliz bizi kızlar sevmez diye takılan erkeklerin yalnız olma sebebi vardır. Kusurları olmasa bu yaşa kadar birileriyle tanışırlardı illa. Şans veriyoruz pişman ediyorlar kızlar çok net. Kendilerini iyi erkek diye pazarlayıp kıro erkekleri beğenir kızlar zaten derler ama bunları da tanımaya gelmiyor hepsinin içinde başka bir şey var

30 yaşına kadar gelip ilişkisi olmamış erkek iyi midir?
Cevapla