Sevgilimin eski sevgilisi 6 ay sonra yeniden ortaya çıktı… Psikolojik olarak ben de etkileniyorum. Ne yapmalıyım?

Selam herkese,
Gerçekten karmaşık ve yıpratıcı bir sürecin içindeyim. Samimi yorumlarınıza çok ihtiyacım var.

Yaklaşık 2 yıllık bir ilişkim var. Sevgilimle bir dönem ayrı kaldık ve o ayrılık sürecinde, başka biriyle çok kısa süreli bir yakınlık yaşamış. Aralarındaki ilişki bitince biz yeniden yollarımızı birleştirdik ve güzel bir şekilde ilerlemeye başladık.

Ancak o kişi (eski sevgilisi diyelim), bu durumu hâlâ kabullenememiş olacak ki, 6 ay sonra yeniden ortaya çıktı.
Geçen gün beraberken sevgilimin telefonu çaldı.
Yeni numarasını, sevgilimin çalıştığı yerdeki arkadaşı olan birisinden almış.

Telefon açıldı, arayan kişi:

“Merhaba Ayça, nasılsın?”
-- telefonu hemen kapattı (sevgilim)

Ben hemen aldım telefonu durumu anlayınca tekrardan onu aradım:
“Kimsin lan sen, ne arıyorsun?” dedim.
Bayağı bir bağırdım telefonda Tabii hani ses vermediği için.

Sesimi duyunca tek kelime etmeden kapattı.
Hemen WhatsApp’tan engelledi. (Resminden fark ettim.)

Ama mesele şu:
Ben bu durumdan çok rahatsızım.
Sevgilimi korumaya çalışırken ben de yıpranıyorum.
Kendisiyle yaklaşık 6 ay önce de bir tartışma olmuştu o kişiyle yani olayı fiziksele bile taşıyacak kadar delirmiştim hatta yani çocukla buluşup kavga etmeyi bile göze almıştım çağırdım defalarca gelmedi Ben geleyim dedim yer söylemedi falan.

Biri sürekli gölgede dolaşıyormuş gibi hissediyorum.
Numara değiştiriyoruz, yine buluyor. Sessizce arıyor. Karşıma çıkmaya cesareti yok ama hâlâ takipte.

Şikayet de etmiştik zamanında. Ama resmî süreçlerden de bir sonuç alamadık.
Bu insanlar gerçekten durmuyor mu?
Bu tarz eski sevgililer neden vazgeçmiyor?

Siz olsanız ne yapardınız?
Sevgilimin eski sevgilisi 6 ay sonra yeniden ortaya çıktı… Psikolojik olarak ben de etkileniyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla