Eski sevgilim 5 ay sonra döndü, kafamı karıştırıyor. Ne yapmalıyım sizce?

Eski sevgilim tam 5 ay sonra bana dönüş yaptı, hem de sevgilisinden ayrıldığı gibi (sevgilisi arkadaşımdı?). Bana geldi ve bir anda özledim yazdı, ben de tabii ki tersledim. Ama baktım ki vazgeçmiyor, neden anlamadım. Sonrasında bana sevgilisinden ayrıldığı gibi neden bana yanaştığını sordum ve verdiği cevap şöyle oldu; “bir nevi senin tepkini görmek istemiştim, o benim dengim bile olamaz, ondan nefret ediyorum. Onunla çıkarken midem kaldıramadı, ama senin için dayandım. Her saniye sen aklımdaydın, ve bir keresinde sarhoşken sana yazdım. Sen de beni tersledin. Sevmesem sarhoşken yazmazdım” oldu. Ben yine de kabul etmedim, boşta kaldığı ve benim onu her halde kabul ettiğimi bildiği için bana yanaştığını söyledim. Bu sefer de “o hala beni seviyor, istesem gider onunla konuşurdum. Beni istemiyorsan bahane üretme” dedi. Kafam gerçekten karışık? Neden arkadaşımla çıkma gereği duydu? Neden bir anda bana özlemi oldu? 5 aydır nerelerdeydi? O 5 ay içerisinde aramızı düzeltmeye çalışabilirdi. Bunu ona söyledim, ve “eğer benden vazgeçeceğini bilseydim bu kızla da çıkmazdım. Aramızı düzeltmeye çalışsaydım beni terslerdin ve herkes ilişkimize karşıydı. Sen bunu kaldıramazdın.” Dedi. Napmalıyım sizce?
Eski sevgilim 5 ay sonra döndü, kafamı karıştırıyor. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla