Bak uymu tutmuyor işte pazar buluşalım dedim tamam dedi bin tane mesaj attım nasıl buluşur artık?

Mesaj üstüne mesaj mesaj üstüne mesaj eminim okumamıştır. 😔🙄 Cumartesi iş çıkışı ya da pazar buluşalım dedim. Tamam yazdı. Bırak işte orada kalsın 33 yaşında kızsın sen artık. 😟 Gerçekten mi bilmem ne bir sürü mesaj. Sonra kusura bakma yine çok yazdım işte wpden engellimi kaldır bir sürü bir sürü mesaj. Yani şimdi artık buluşmamızın imkanı yok mu?
Bak uymu tutmuyor işte pazar buluşalım dedim tamam dedi bin tane mesaj attım nasıl buluşur artık?
Cevapla