Salı gunu bulustuk cumartesi goruselım dedı ama o gunden berı tek bır mesaj dahı atmadı sızce ne yapmalıyım?

Yanı salı gunu ben teklıf etmıstm goruselım dıye bulustuk sonra cumartesi gunu goruselım demıstı o gun aama o gunden berı tek bır mesaj dahı atmadık bırbırımıze gorusmek te ıstıyorum sadece kafaları dagtryrz cok cıddı bır seyde yok aramızda zaten ama ben atmak ıstemyrm ondan mı mesaj gelmesını bekleyim boyle bır durumda kendım mı atayım?
Salı gunu bulustuk cumartesi goruselım dedı ama o gunden berı tek bır mesaj dahı atmadı sızce ne yapmalıyım?
Cevapla