Neden seçtiğim erkekler hep böyle karşıma hep bu tiplerde çıkıyor?

Keko sevdalısı değilim ilk onu belirteyim konuştuğum kişilerde keko değildi Üni okuyan sıradan tiplerdi ama çözemediğim bir şey var nedense seçtiğim erkekler tam erkek değil hep bir eksik gibiler yanlarında karılarını götürseler elleri kalkmaz hep korkak en ufak zorda kaçan tiplerdi iltifat etmeyi bile bilmiyorlardı hep ben enerjiktim sohbet etmeye çalışıyordum onlar kısa kısa cevaplar ve hep aynı iltifatlar “güzelim, sen çok güzelsin..” falan bu kadar ve akılları da biraz hormonlarıyla çalışan tiplerdi anladınız siz ergen çocuk gibi

Neden seçtiğim erkekler hep böyle karşıma hep bu tiplerde çıkıyor?
Cevapla