Bir erkekle kadının ilişkisi daima bir noktada duygusallaşır mı, yoksa arkadaşlık sınırında kalabilir mi?

Bence kadınla erkek arasında gerçek anlamda bir arkadaşlık olamaz. Çünkü bir noktada duygular mutlaka işin içine giriyor, biri ya fazla bağlanıyor ya da farkında olmadan karşısındakini farklı bir gözle görmeye başlıyor. Başta “sadece dostuz” deniyor ama zamanla o sınırlar bulanıklaşıyor. İnsan doğası gereği, karşı cinsten birine yakınlık kurduğunda o bağı tamamen duygusuz tutmak zor. Belki kısa süreli, yüzeysel bir dostluk olabilir ama uzun vadede saf bir arkadaşlık olarak kalması pek mümkün değil bence.

Bir erkekle kadının ilişkisi daima bir noktada duygusallaşır mı, yoksa arkadaşlık sınırında kalabilir mi?
Cevapla