Başımdan geçen iğrenç hikayemi sunuyorum?

Biriyle sevgili olmuştum başlarda aramızda özellikle benim ona sevgim yoktu başka bir eve taşınmıştım bana yardımcı olmuştu 1 yaşın da oğlum var bu arada ozmnlar 8 9 aylık falandı taşındım gunden itibaren benim evimde. Yanımda kaldı çok iyi anlaşılıyor sohbet ediyorduk çocuğuma çok iyi babası gibi ilgileniyordu gece kalkınca sallayıp mama yapıyordu böyle böyle ilk bir ayın sonunda artık sevgili olduk birbirimizi sevdik ben sevvdimde o sevmemiş neyse 2 3 ay daha geçti arada çok kavgalar anlaşmazlık oldu bana benim evimde çocuğum yanında şiddet dahi uyguladı ayrıldım her ayrılıkta iki gün sonra geri geliyordu bir şekilde affettim en sonunda beni kiracı oldugum o evdenn çıkardi evleneceğiz şöyle böyle kendi evine yerlestiri bir ay öyle kaldık sonrasında küçük bir kavgada bana kapı orada gidersen yatak orada yatarsan diyip kovdu üstüne tekrar şiddet uyguladı bende ertesi gün hemen terkettim ev tutmaya çıktım banka hesabıma girdim bir de ne göreyim kendine benim hesabımdan 15 TL ek gelir başvuru yapıp kendi hesabbina göndermiş Üstüne defalarca 30 bin 20 bin denemeler yapmış banka onaylamamis şifremi nerde nasıl gördü bilmiyorum ve bunu beni yanına getirdiği günün ikinci günü yapmis en başından beri hep hesap öderdim bilmem ne oylee paraya bakan hesap ödeten erkeklere öyle bir tip de hiç olmadım sonuç bankalara borcum var çocuğumla rezillik çektim nasıl ama erkeklerden nefret eder haldeyim
Başımdan geçen iğrenç hikayemi sunuyorum?
Cevapla