ՏҽӀɑʍՏ ♡
Hayatında biri varken mavi boncuk saçan ve sonra peşinden koşan tip, Aşk mı bu¿

beğendik. 🤌
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Hayatında biri varken mavi boncuk saçan ve sonra peşinden koşan tip, Aşk mı bu¿

beğendik. 🤌
Her iki cinsiyet de birbirini suçlayacaktır eminim ancak bu yazımı okuyanlara şöyle bir örnek vereyim.
Bir erkek, samimi kız arkadaşına gidip "Seninle tanıştığımız günden beri senden hoşlanıyorum" dese yüksek ihtimalle olumsuz yanıt alır ve arkadaşlığı da biter. Ancak bir kadın samimi olduğu bir erkek arkadaşına bu cümleyi kurarsa cevap olarak "Ben de senden hoşlanıyorum" yanıtını alacaktır.
Özetle kadınların çoğunun çevresindeki yakın erkek arkadaşları aslında yedektir. Onlar o gözle bakmasa bile bu fıtratlarında vardır.
Bence ilişkilerde yedek kulübesi daha dolu olan taraf genelde kadınlar oluyor. Çünkü kadınlar duygusal olarak bağlansalar bile sosyal anlamda daha aktif, iletişim yönü güçlü ve çevreleriyle daha fazla etkileşim hâlindeler. Bu da doğal olarak onlara daha fazla seçenek ya da ihtimal oluyor.
Ama bu durum kadınlar daha çok kişiyle flört eder anlamına gelmiyor aslında. Daha çok, kadınların biriyle ilişkide olsalar bile duygusal olarak birini beğenme, ilgi görme ya da alternatifleri fark etme ihtimalleri daha yüksek oluyor. Erkeklerse genelde biriyle ilgilendiklerinde odağı oraya veriyorlar, diğer kapıları kapatıyorlar gibi.
Yine de bu tamamen kişiden kişiye değişen bir durum. Bazı kadınlar tek kişiye bağlanıp başka kimseyi görmezken, bazı erkekler de tam tersi şekilde sürekli yedekli oynayabiliyor. Yani aslında mesele cinsiyetten çok karakterle, özgüvenle ve ilişkiye bakış açısıyla ilgili.
Bunun sorulması bile saçma, tabiki kadınlar.. Kadınlar hiç bir çaba göstermese bile sosyal medyada her çeşit erkekten günde en az 50 mesaj alıyorlar..
Ama biz yedeklemiyoruz
Ama konu seçenek değil ki 🙄 yedekler
Erkekler aldatıyor niye tüm ömür tek bi hatunu şaaaapmaktan sıkılıyorlar. Erkeklerin sıkılmaya hakkı var kadınların sıkılmaya hakkı yok çünkü bizim de bir kişiyle bir şey içerken doymayıp başkalarına da iş atıp içtiğim insan sayısını arttırmak istiyorum yok mu arttıran kiminle içiyoruz? Diyesimiz gelemez mi 😂😂
Gelemez jddj
Evet aşko 😂😂
Valla yedek kulübesi konusunda cinsiyet değil, insanların karakteri belirleyici oluyor. Bazı erkekler ya da kadınlar ilişkilerde “yedekli” oynamayı tercih ediyor. Çiftleştikten sonra hücum pres yapan golcüye benzeyenlere dikkat etmek şart! 😅 Ama hayat bu, kaliteli ve dürüst oynamak her zaman kazandırır. Spor aşkı gibi, saf ve güçlü olanı yeğleriz. 💕
Cevap
57Cevap
Erkekler tabi ki ama kadınların da aşağı kalır yanı kalmadı...
Birkaç basit kadın yüzünden djd
Cevap zaten belli de ben söyleyeyim ERKEKLER.
Senden duymak ayrı bir hoş djfj
Hem cinslerim bu konuda çok daha avantajlı ancak sevdiğimiz zaman herkesi yok ediyoruz çevremizde erkekler zor bulduğundan biraz daha zorlanıyor çevresinden kopma konusunda
Eşit gibiler sanki, düzgün olan çok az insan kaldı
Futbol mu oynuyoruz ya yedek kulübe falan filan kim böyle yapıyorsa kadın erkek fark etmiyor ben bunu usulüne göre cevap vereyim benim cevabım buna ağzın doli doli küfür etmek lazım ben şimdi nezaketten o çocuğu ve karektersiz diyorum bak yine kibarca konuşuyorum
Ne diyelim biz bu olaya
😏
Erkeklere gore bize günde bin kisi yazıyormus yani onların mantıksızlıgına gore yazanımız cok oldugu icin yedegimiz cokmus mxkxmdk size günde bin kisi yazsa hepsine cevap vereceginiz icin karsı tarafı da aynı sekilde goruyorsunuz. Erkeklerin cogu onune gelene yurudugu ıcın yedegi daha cok oluyor.
Doğru yere parnah bastın djfj
Ne yazık ki insanoğlunun "simbiyotik" arızası neticesinde ortaya çıkan durumdur.
Zaten bu varoluşsal problemi çözmek için, din, felsefe, psikoloji ortaya çıkmıştır.
Çünkü insan düşünüp akleden, mantığı ortaya koyan yegane varlıktır.
Bin defa söylüyorum bu işin erkeği kadını yok yedekte biriktiren kişi net hayatı eğlence olarak görüyor kimseye değer vermiyordur bitti şu cinsiyet üzerinden sorular sormayın kişiliğin karakterin cinsiyeti yok arkadaşlar
Binbir oldu, aferin. Sorarız biz zaman değişiyoo, insanlar değişiyor
Bak harika dedin insanlar Evet sorun insanların bütününü kapsıyor karakter sorunu kişilik sorunu cinsiyet tanımıyor zaman değişiyor insanlar yani değişiyor ama bak insanlar Evet maalesef
Bu neyin isyanı :D
İnsanlara olan 😂😂
Erkeklerin hiçbir zaman kadınlar kadar yedek kulübesi olmaz. Çünkü kadınların peşinden koşan erkek sayısı kadar erkeklerin peşinden koşan kadın yoktur. Kadın kendisi bile isteye yapar demiyorum ama ayrılsa sıraya girecek çok sayıda erkek olabilir pusuda. Erkek, aranmadığı sürece yedeği de kolay kolay yoktur o yüzden.
Ben şimdi kadınlar diyeceğim oradan biri zıplayacak tartışma olacak gün sonunda kadınların haklı çıkma özelliği aktifleşip ben haksız olacağım onun için
Erkekler 😂😂
Kadınlar haklı çünkü
Haklısın 😅
Sorunun cevabını biliyorsun erkeği kadını yok kelebeklere ışık kaynağı olan bütün parsayı toplar.
Erkekler daha çok.
herkes elbette, kimse hiçbir şeyin değerini bilmiyor. resmen tersine evrim geçiriyoruz tüm insanlık olarak
Evet devir bu artık ağalar
Erkekler daha çok yazıyor o giderse başkasına yazarım diyor kadınlar da o giderse diğer yazana bakarım diyor
Aynen böyle bir şeyler oluyor
Eskiden olsa erkekler derdim de çağ değişti ya her iki cins de yedek kubülesini doldurmaya bakıyor 😂
Kadınların arasında çok nadir öylesi
Maç sırasında bile değişiklik yapıyorlar ya :D haksızlık djfj
https://www.youtube.com/watch?v=me0_3LNSTWI
1.56
Aaa bu kadarı da fazla ama 😂
😅
Kadınların ki daha fazladır.. neticede 1 kadına 10 erkek yürüyebilir ama 1 erkeğe 10 kadın yürümez
1 erkek 10 kadına yürüyebilir
Sonuç itibari ile erkekler daha çok 🤦🏼♀️
O 10 tane yedekte olmuyor ama 🤦🏻 ha deyince hiç biri dönmez ama kadın isterse ( güzel alımlı ise ) 10 erkek anında döner @ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ gargiye 3 yaşındaki çocuğa anlatır gibi anlat yoksa ağzına küreği geçireceğim 😏
Kadınlar o erkekleri yedekte tutmuyor
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ aynı şeyden bahsediyoruz aslında 🤦🏻
Teşekkürler bebiktom
Genelde bu özellik her cinste oluyor... Hele de bu devirde... Haa zaten aşkı gerçekten bilende yedek kulübesi olmaz..
Aynen öyle
Maalesef
Kadınlar bu konuda daha avantajlı bunu kötüye kullanırlarsa yedek kulübesi değil stadyum doldurabilirler. djdj
😅 acımasız
Kadınlar bence
biz sevdiğimiz de kalbimiz kapalı oluyor
Siz sevmeyi öğrenin önce
siz sevilecek kadın olun ,
biz ölüme kadar severiz
bir kadın beni seviyorsa bana aittir.
Gayet sevilecek kadınlarız bizler
Çok karışık 5 yıl önce olsa erkekler derdim ama kimsenin aşağı kalır yanı kalmadı
Haklısın aslında
Erkekler bence eski sevgilisini yedekte tutan bir çok erkek var
Dimi helal sjdj
Ama erkekler kadar olmasa da kadınlarda tutuyor şimdiki nesil erkeklerden fena zaten fkfkfk
Bazısı fena tabii ilişkisi varken hazırlıyor gideceği kapıyı :D
Yollu yolunda A. ş hayırlı işler herkese 😂
😂😂 çok iyi djfjd
Erkekler utanmasalar dünya da ki bütün kadınlara konuşacaklar
😅 doğru
Hep hakkımıza girdiklerinden yedeğimiz boş kalıyor😒
Kim giriyor
Çok üzüldük
Hayatimda biri varken disi sineklerin viziltisini bile duymam 😀
Yalan söleme
Ben yalandan korkmam yilandan korktugum kadar...
😅😅
😀😛
Yedek kulubesi ne ki kadınların bu konuda orduları var... Kadınlar bu konuda çok daha önde bu net..
Yoo erkekler
Objektifim ben her zaman
Gayet objetifim
Lazım oluyor ama bak 🤣 sonra sap sap geziyoruz
Ölürsünüz sap kalırsanız 🤦🏼♀️
🤣 saplık gibisi var mı be mis kafa rahat hep. Erkeklere sallayın zaten
Lazım oluyor diyen sizsiniz
Kadıların kulübesi daha geniş Erkek bir süre sonra tıkanır
Valla yedek kulübesi nedir bile bilmiyorum. Anladığım doğruysa yedekte bekletilen sevgili ise çok iğrenç. Heriki taraf için de geçerli. Başlangıç da sakat sonuda sakat olur o ilişkinin
Pardon bu konuda erkek de kadın da aynı bence
😏 Eskiden erkekler denirdi ama artık kadınlar da strateji biliyor… herkesin bir “görüşmede” listesi var gibi 😬💬
Bunu yapanın insan olmadığı konusunda bir yazı yazılacaksa altına imza atabilirim.
Cinsinin pek bir önemi yok.
Aslında kadınlar bu konuda daha avantajlı fakat bunu kullanmıyorlar
Niye acaba
Yapıları buna müsait değil
Erkeklerin de olmasın
Malesefki biz buna çok müsaitiz 10 taneden 1 çıkar belki 2 yani 3 zor o derece ve kadınlar aşıri derece sabırlı sadık bir o kadarda kıskanç
Palavra
Hangisi 🤣
Hepsi
Bak işte buda var kadınlarda inanmıyorsunuz 🤣🤣
Bir yedek kulübem bile yok
Sadece Kara listem var ❌
erkeklerde de kadınlarda da çok görüyorum bunu. Bi saf sal*k ben varım djdk
@AliceMixfield bir de ben
E bildiğin karaktersizlik o yedek kulübesi neymiş olmazsa sen olmazsa sen hiç hoş değil
Eskiden erkeklerdi ama şimdi erkek ile kadın aynı derece de yedekliyor sanki.
Bir birine yakın olur herkesin bir yedeği vardir
Elbette erkekler keşke yedek kulübesi kadınlarla dolu olsaydı belki o zaman benimde bir Cankuşum olurdu🥰
Erkekler kesinlikle
Yes 😌🥂
%1000 kadınlar
Yok erkekler
İlişkiniz varken gizli saklı konuşanlar genelde kadınlar oluyor
Hayır erkekler :D Bak şimdi ya aklıma neler geldi İstanbulbey kdfk
Gelsin gelsin sıkıntı yok
Erkekler tabiki futbolu onlar seviyor 😅
Güzel cevap 😅
Yalnızım diyen kadının en az 5 konuştuğu vardır
Konuştuklarımız yedek mi :D mantığa bak
Al birini vur ötekine
Yapmayız öyle şeyler u know it ndkf
Hangi gündü hangi gün?
Değilsin, günü söyle
Hayır olmaz hayır
Tamam 😏
Nereye kim neden kovsun djd
Yok sen başaramıyorsun dkfk
Etmem :D umutsuz vaka
%100 kadınlar, test edilip onaylandı
Her zaman kadınlar zirveye oynar
Bende yedek kulübesi bile yok
Hepsinde vardır bence
Direk kadınlar diyorum
Kimse kendinden bilmez lakin her iki taraf da aynı
Erkekler herhalde
Erkekler heyecan ve zevklerine düşkünler. Her daim farklı arayışa girerler.
Kesinlikle kadınlar.
Kesinlikle erkekler
Kimin ne olduğu belli değil artık
Kadınlar kesinlikle
Sadakatsizlik yanlızlaştırır.
Alakasız
Yalnız olmayınca yaş ilerlemiyor mu? Keşke bazılarının da beyin gelişimi ilerlemekten vazgeçmese
kadınlar
Erkekler
Bu konuda kadınların eline su dökemeyiz
Hıı evet
Kadınlarda daha fazla erkekler yedekleyemiyor
Kadınlar genelde
Kadınlar bence.
Kadınlar...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?