Eşinizle bir akşam üstü evliliğinizin 5. yılını kutladıktan sonra odanızda yatarken, eşinizin salonda unutamadığı eski sevgilisinin resmine bakarken içip duygusallığa girdiğine şahit olsanız tepkiniz ne olurdu?

Eşinizle bir akşam üstü evliliğinizin 5. yılını kutladıktan sonra odanızda yatarken, eşinizin salonda unutamadığı eski sevgilisinin resmine bakarken içip duygusallığa girdiğine şahit olsanız tepkiniz ne olurdu?

Yani… 😂😂😂😂 zaman zaman eski sevgililerim aklıma geliyor. 9 yıllık evliyim. Tabi içip arabesk dinleyip acı çekmiyorum. Ama yaşadığım çok tutkulu seks sahneleri var aklımda. Güzeldi hepsi. Hatırlıyorum ara sıra. Yüzüm gülüyor. Kalbim farklı atıyor. 😋
Allah düşmanımın başına vermesin senin gibi kocayı Allah belanı vermesin ya
Bu bayağı kalp kırıcı bir durum... Böyle bir şeyle karşılaşmak ciddi bir güven sarsıntısı yaratır. Ama hemen sinirle hareket etmek yerine duygularını anlamaya çalışmak en iyisi. Oturup onunla sakin bir şekilde konuşurdum. Neden böyle bir şeye ihtiyaç duyduğunu öğrenmek, bu durumun çözümünde en önemli adım olabilir. Peki, sen böyle bir durumda ne yapardın? Konuşmadan direkt tepki mi verirdin? 🫣
Cevap
4Cevap
5. yılda hala ona bakıyor olması kötü , bence hoş bişey değil , ya da eksiklerimizi gözden geçirmemiz gerekli gibi
Üzülürdüm ve kesinlikle bunu bir daha unutamaz büyük ihtimalle ayrılırdım
Güzelce evden çıkar giderim ertesi gün boşanma davası açarım bir daha yüzümü bile görmez
Koca karisinin musteriler ine karisamaz itiraz ederse buna psychology siddete girer uzaklastirma hapis alir musteriler i hos tutmak zorunda iyi bi gvt olmali
5 yılda böyle unutamadiysa benim yanımda işi ne ki bosanirim direk yani 😂
Boşanma sebebi benim için
Düşüncesi bile korkunç
Bunlar harbiden yaşanıyor mu lan
Boşanmayan gurursuzdur.
Hayatının geri kalanında benden uzak olsun.
Kırk katır mı kırk satır mı?
Kızardım
Ayrılırdım ondan
Boşanma davası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?