Eski sevgilimin annesi vefat etti görüşelim diyor ama sevgilisi var?

4 yıllık ilişkimiz vardı. İnişlerimiz oldu, çıkışlarımız oldu, yeri geldi güldük, yeri geldi ağladık, çok yıprandık ama hep çabaladık, sonra o çabalamayı bırakıp beni aldattı. Beş aydır ayrıyız. Onun yüzünden çok kötü bir dönemden geçtim, sınav senemdi ve sınava bile doğru düzgün konsantre olamadım, yiyemedim, içemedim, uyuyamadım, hayattan soğumuştum. Çok şükür o günler geride kaldı. Beni aldattığı kızla beraberdi. Geçen hafta annesi trafik kazasından vefat etti. Annelerimiz arkadaştı bu yüzden annemle onlara taziyeye gittik. Orada eksi sevgilime ayak üstü baş sağlığı diledim. Berbat haldeydi. Az önce bana instadan yazdı. Vaktin varsa yarın görüşelim mi sana hiç olmadığı kadar ihtiyacım var diye yalvarıyor annemin kaybının acısını bir tek sen hafifletirsin diyor. Adamın sevgilisi var neden bana yazıyor? Öyle annesi vefat etmiş birine de hayır diyemiyor insan yani gözlerimle gördüm ne kadar berbat bir durumda olduğunu, o kadar yaşanmışlığın hatırına da hayır diyemiyorum. Ama görüşmemiz de yanlış ne yapmalıyım mesaja daha girmedim

Eski sevgilimin annesi vefat etti görüşelim diyor ama sevgilisi var?
Cevapla