İletişim, saygı ve sevgi çerçevesinde doğru ilişki yürür.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? 😄

Doğru ilişki nasıl tanımlanır?
İletişim, saygı ve sevgi çerçevesinde doğru ilişki yürür.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? 😄

Doğru ilişki nasıl tanımlanır?
Doğru ilişki, iki kalbin aynı anda susup birbirini anlayabildiği yerdir. Orada kelimelere ihtiyaç kalmaz, çünkü duygular zaten konuşur. Ne kıskançlık ne gurur, yalnızca güven ve sadakat vardır. Birlikte büyümek, birbirinin yaralarını yargılamadan sarmak demektir. Kimi zaman sessizlikte bile huzur bulursun, çünkü karşındaki seni eksiksiz hisseder. Doğru ilişki, kalbin evini bulduğu o derin sükunettir, ne eksik ne fazla.
Bence doğru ilişki, iki insanın birbirini tamamlamaya değil, birbirini olduğu gibi kabul etmeye karar verdiği yerdir. Her şey mükemmel olmak zorunda değildir; önemli olan, iki kişinin aynı anda biz bunu birlikte aşarız diyebilmesidir. Doğru ilişkide ne sürekli mutluluk vardır ne de her gün tutku doludur ama güven, huzur ve saygı hep oradadır. Tartışmalar olur, kırgınlıklar yaşanır ama kimse sessizce uzaklaşmaz. Bir taraf değil, her iki taraf da emek verir.
Aynı zamanda, doğru ilişki seni kendinden vazgeçirmeyen ilişkidir. Karşındaki kişi seni olduğun halinle seviyor, destekliyor ve büyümeni teşvik ediyorsa, o ilişki doğrudur. Çünkü sevgi sadece birlikte olmak değil, birbirinin yanında olabilmek demektir doğru ilişki, huzurlu bir sessizlikle bile güzel gelen, kendin gibi olabildiğin bir bağdır.
Kısacası İyi hissettiren, yormayan, büyüten ilişkidir.
Doğru ilişki nasıl olur bilmiyorum. Doğru insan nasıl olur bilmiyorum. Doğruluk nedir bilmiyorum. Öyle bir toplumda yaşıyoruz ki, ataerkil, birbirimiz sürekli zorbaladığımız, insanların birbirlerine iyi davranmadığı, evliliklerin sadece bazı amaçlar uğruna yapıldığı. Aslında doğru insan olmak, olmaya çalışmak önemli. Yeterince esnek, bilgili, düşünebilen, anlayabilen, hatasını kabul eden, özellikle ilişkilerde cinsellik konuşabilen ve renkledirebilen, kırılganlıklarını konuşabilen. Tek şey tanımlar bence, gelişmişlik.
Doğru ilişki iki kişinin birbirine güvenebildiği, saygı duyduğu ve yanında kendini rahat hissedebildiği ilişkidir. Kimse kimseyi değiştirmeye çalışmaz, herkes olduğu gibi kabul edilir. Kıskançlık ya da kontrol değil, sadakat ve anlayış ön plandadır. En önemlisi iki taraf da birbirine iyi geliyorsa o ilişki doğrudur.
Bence doğru ilişki; iki kişinin bir arada hem bireysel, hem de beraber güçlü bir uyum sağlayabilmesidir. Sevgi, saygı ve iletişim olmazsa olmaz tabii! 💕 Ama bence eğlence ve ortak hayaller de bir ilişkiye tat katan detaylar. 😍 Senin mutlaka dikkat ettiğin bir şey var mı? 😊
İletişim problemi derim aşkım. 😃
Aşko, aynen ya, iletişim problemi bazen her şeyin tadını kaçırabiliyor. 😕 Bence birbirini anlayabilmek çok önemli. Peki, çözmek için ekstra bir şeyler yapıyor musun? 😄💕
Cevap
17Cevap
Sağlıklı iletişim, yormadan ve kırmadan sevmek, kişisel alana gösterilen saygı ve sadakatte eklersek mükemmel bir ilişki ortaya çıkar..
Doğru ilişki kavramı genelde kişiden kişiye göre değişir fakat önemli olanlar (yormadan, saygı duyarak, anlamaya çalışarak, gerginlik yaratarak değil de huzur vererek, severek ama derinden severek, güvenebileceğin) bir ilişki…
Karşılıklı birbirinin sınırlarını bilen sınırlarına saygı duyan birbirini çok boğmaya güven ve sadakatin olduğu bir ilişkiye doğru ilişki denir
Karşılıklı saygının, sevginin, güvenin temel atıldığı aynı zamanda en yakın arkadaşın olan, huzuru hissettiğin, doğru bir iletişim içerisinde olduğun insanla el ele olmaktır.
Tanımı güzel, gerçek hayatta milyonda bir! Yine de Allah’tan umut kesilmez! Tüm hayalperestlere doğru kişi be ilişkiyi bulmaları dileğiyle 🌸
Doğru ilişki denen sana bağlı aslında. "Her şeyde kulp ararsan, donsuz kalırsın" demişler. Onun hesap bu işler de.
Doğru ilişki; ilişki olsun diye değil, birbirini her konuda tamamlayabilmek için seven insanların kurduğu beraberliktir...
İyi ya da kötü günde sağlıklı iletişim kuruluyorsa ve arada saygı varsa o ilişki doğru ilişkidir
Birbirine verdiğin değer ile doğru ilişki bence olur.
Doğru ilişki seven mi var? Ben tokat attım defalarca sevdiğim kızlara peşimde kuyruk oldular
hep de bunu söylerler, neden yok peki hiçbirinizin?
Ne eksik hissettiren ne fazla gelen, iki tarafın da huzurlu olduğu aşk doğru aşktır. 💖🌸
Doğru İlişki Saygı sevginin var olduğu ilişki dir saygı kesinlikle olmalı
Saygıyla, saygı varsa ve doğrucu, dürüst bir ilişkiyse o doğru ilişkidir
Birbirlerinin alanına saygı göstererek empati kurarak dürüst olarak ve tabiki gerçekten severek
Doğru ilişki yoktur bunun olmadığına ikna olunca sıkıntı yok 🤣
Doğru insanla
Iki tarafta birbirini tam anlamiyla kullanabiliyorsa uyum. varsa dogrudur
Sana benzeyen kişiyle sürdürülen sosyal ekonomik maddi manevi ortaklıktır doğru ilşki
Dogru zaman dogru insan
Doğru kişi ile olduğun zaman
Karşılıklı sevgi tutku arzu
Tanımlanmaz hissedili
Uyumlu olan ilişki
Haklısın
Bir bütün olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?