Arkadaşlar bu yaşadığım ne şimdi? Biri bana açıklayabilir mi?

Biriyle tanıştım tinderden. Kendisi avukat. Watsaptan konuştuk ama bana bildiğin bayıldı, çok düştü üzerime.. sürekli buluşma için çok heyecanlı ve çok istekli olduğunu söyledi durdu.. sevgiliymişiz gibi Sabah günaydın gece iyi geceler msjyla bitiyordu. Bugün güya buluşma günümüz ve dün bana buluşma hakkında hiç bişey söylemedi. Ertesi gün Buluşacak adam, yer mekan hakkında konuşmaz mı? Niye böyle yapıyor?

Arkadaşlar bu yaşadığım ne şimdi? Biri bana açıklayabilir mi?
Cevapla