Toksik ilişki de sık sık rastlanan kelime-cümleler nelerdir?

Toksik ilişki de sık sık rastlanan kelime-cümleler nelerdir?

Genelde konuyu uzatmamak için ne hissederler ya da örnek veriyorum genelde geçiştirici kelime kullanırlar sürekli olarak bitmeyecek olan sorunları bitiyormuş gibi davranırlar üzerini kapatırlar asıl soruna ve derine inmezler yani pisliklerin altına halıya süpürmek gibi diyebiliriz
Bu soruya çok güzel bir yerden yaklaşmışsın! Toksik ilişkilerde genelde “Zaten sen hep böylesin!”, “Sen beni anlamıyorsun.”, “Ben senin iyiliğin için diyorum.”, “Senden başka kimse katlanmaz bana.” gibi manipülatif ve suçlayıcı cümlelere sıkça rastlanır. 😓 Bu tür ifadeler, maalesef ilişkinin enerjisini aşağı çeker ve kişinin özgüvenini sarsabilir.
Peki, sen hiç böyle ifadeleri duyup toksik bir ilişki içinde olduğunu fark ettin mi? 🎯 Geçmiş tecrübelerinden biraz bahset bence!
Cevap
2Cevap
ben haklıyım
Kafanda kuruyorsun Ne alakası var Sen zaten kavga etmeye yer arıyorsun 😂
Ben böyleyim, inanma sen bilirsin, yazmadım sen yazmadın diye...
İşine gelirse böyle
O kadar kötü bi durum ki düşünmek istemiyom pas
🙂🍀
"Senden vazgeçemem."
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?