Şu an ki kadın erkek fark etmez aşırı geç olgunlaşıyor sizce?

Önceden 17 18 yaşında insanlar sorumlulukları olurdu olgun kişilerdi hem dış görünüş hem iç olarak şu an ki nesile bakıyorum özellikle erkeklere geçerken üzülüyorum erkekler kadın gibi davranmaya başlayan dişil enerjisi yüksek olan erkekler var:( ve kadınlar da ne yazık ki çok geç olgunlaşıyor 26 yaşında arkadaşım var instgaramda saçma saçma foto atıyor yüzüne 2 parmak koyuyor selfie çekiyor buna normal diyeyim 16 yaşında ergen bir kız gibi davranıyor

Şu an ki kadın erkek fark etmez aşırı geç olgunlaşıyor sizce?
Cevapla