Neden konuşmayı sevdiğim erkeklerle ciddi bir ilişki kuramıyorum?

Sevdiğini söylüyor hatta çok sevdiğini neden ciddi bir adım atmıyor anlayamıyorum güzel biriyim benimle tanışmak isteyen çok oluyor ama genelde benzer kafa yapısına sahip olduğum insanlarla samimiyet kuruyorum sadece (2 kişi oldu bugüne kadar) konuştuğum insanlar güzelliğimi çok över ama neden ciddi bir tercih olarak görmüyorlar beni ne açıdan benden daha iyisini istiyorlar ne konuda eksiğim anlayamıyorum

Neden konuşmayı sevdiğim erkeklerle ciddi bir ilişki kuramıyorum?
Cevapla