Neden Bir erkekle konuşamadan duramıyorum hatta birden fazla erkekle konuşuyorum?

(hiç sevgilisi olmayan 22 yaşında kapalı dini degerlere önem veren bir bayanım)

Lakin Sorun şu ki bu erkeklerle konuşmak istemiyorum çünkü yanlış yapıyorum hem dini hemde diğer konuda kendimi kötü hissediyorum duygusal açıdan bana baglaniyorlar..
Ama benimki geçici bir sohbet konuşma.
Neden böyleyim bilmiyorum şeytan mı beni dürtüyor aceba hiç sosyal medyada kulanmıyorm. sildm hepsni.. bu konuştuklarım da gerçekte hiç görmediğim kişiler. şu an 4 kişiyle iletişimim var. Kötü bir şey konuşmuyoruz ama yinede kötü hissediyorum kendimi napmaliyim bunlardan biri de evli :(
Birisiyle de ( sevgi. tanışma. muhabbeti var ) ciddi. gelip goruscez olursa anlaşırsak evleniriz gbisinden.
Neden Bir erkekle konuşamadan duramıyorum hatta birden fazla erkekle konuşuyorum?
Cevapla