Kadın 50 ye 1 erkek olsa bile, ben erkek peşinde koşmam haksız mıyım?

Talibim yoksa yoktur, evde kaldıysam kalmışımdır. Öyle sırf sayıları az diye nimetten saymasınlar kendilerini. Ben beğenmediğim biriyle birlikte olmak istemem yani önce beğencem

Kadın 50 ye 1 erkek olsa bile, ben erkek peşinde koşmam haksız mıyım?
Cevapla