İnsanlar bazen kendilerinde eksik olan şeyleri başkasında görünce küçümsemeye, alay etmeye başlıyor. Bu yüzden çoğu kişi gerçek sevgiyi, samimiyeti taşıyamıyor. Sen içten sevdin ama o korkak çıktı. Çünkü herkes sevdiğini sandığı kadar güçlü değil. Bazıları sevgiyi değil, ilgiyi seviyor. Yarı yolda bırakmalarının nedeni de bu duygularına sahip çıkacak kadar olgun olamamaları.
01 Yorumla
Soran8 aySorumluluk almak istemedi parası da yok neymıs uzak mesafe olmazmış ee neden benımle konuşmak istediğini söyleyip bana yürüyorsun ki
En İyi Cevaplar
Yani sevdiğin adamı fareye benzetmek de nedir bu resmen hakaret, sen de onu zordan sevmişsin hatta seviyor gibi görünüp sevmemişsin yorumları okudum da mesleğine düşmüşsün yarın birgün senin de onu bırakmayacağının garantisi yoktu, ondan daha yakışıklı birini bulsan belki çocuğu bırakır giderdin, çocuk belki de içten içe aşağılandığını ve sana yetemeyeceğini düşündü o yüzden gitti hemen onu suçlamamak gerek
01 Yorumla
Soran8 ayUzak mesafeyı bahane yaptı
- Aşk İlişkileri konusunda 514 cevap paylaştı.
8 ayGerçekten adına üzüldüm. Ben yakışıklı olsam bile hiçbir zaman bir kız bile arkamdan yakisikiydi diye bahsetmedi. Her zaman romantik ve pskopatti derlerdi çünkü o kızı her şeyden korurdum. Erkeklerin olması gereken en başlı durum cesur ve sadık olmalarıdır. Ama bu da sana bir ders olmuştur hayatında bir daha hata yapmazsın. Hatalar yapmadan doğruyu bulamazsın. O yüzden üzme kendini. Önüne bak.
012 Yorumla
Soran8 aySenın profilindeki adamı oda çok seviyor benım fare olayı me bu adamı
Soran8 ayOlayı nedir bu adamın
- 8 ay
Bu adamın dizisi var 2013 te çekilmiş. Mafyatik biri. Millet vekili de seçiliyor. İlgilterenin sanayi devrimi döneminden.
- 8 ay
Thomas Shelby ismi. Dizinin adı da peaky blinders
Soran8 ayTamam da tlsöflsllfld neden Bukadar seviyorsunuz benım fare de bu adamın profil fotoğrafı yapmıs
- 8 ay
Ya benim kalabım buydu ondan Pp yaptım. Herkes bana bu adam diye seslenirdi telefonlarında öyle kayıtlıydim. Çene yapımız çok benziyor. Sigara içtiğim zamanlar da onun gibi iciyormuşum ondan öyle oldu sonra izledim dizi güzeldi.
- 8 ay
Çok cool bir insan yani ondan insanlar çok seviyor. Editlerini izle biraz anlarsın.
Soran8 ayAşkta nasıl bu adam
- 8 ay
Önüne gelene kayıyor sjdjd
- 8 ay
Tek sevdiği vardı ö*dü
Soran8 aySevmedim bu adamı
- 8 ay
Hahshd. Normalden gelsene
- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
8 ayE kusura bakma ama adam senin yanında öyle görülürse ayrılmakta haklı. Erkeklere acımayı bırakın artık. Onların sizin merhametinize ve onlara acıdığınız için birlikte olmanıza ihtiyaçları yok. Onların güçlü olmaya ve takdir görmeye ihtiyaçları var.
01 Yorumla
Soran8 ayUzak mesafe kanka nerden görecekler onu yan yana gelmedik
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, seni çok iyi anlıyoruz. Biriyle bir bağ kurup, sonrasında hayal kırıklığı yaşamak gerçekten zor bir his. Genelde dış görünüş önemlidir derler ama sen iç dünyasına bakarak bağlanmışsın, bu da aslında ne kadar samimi ve sevgi dolu olduğunu gösteriyor. Ancak, güven önemli ve o güven sarsıldığında kalp kırılıyor. Kimse sana hak etmediğin bir şekilde davranmamalı. Kendine iyi bak, bu olay seni asla değersiz yapmaz! ❤️🩹
03 Yorumla- 8 ay
Benimki de kirpiye benziyordu Cidden ajahhahaha
Soran8 ay@Cemrekelebek hahakfkdkflsle kirpi de iyimiş rşalldlslflsk
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen8 ay@Cemrekelebek insanın bakış açısı bazen çok yaratıcı olabiliyor değil mi? 😊 Ama esprileri bir kenara bırakıp, yaşanılan hislere odaklanalım. Gerçekten değersiz hissetmeyi hak etmiyorsun! 🌟
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Fare 😂😂 vallaha kahka atım
Ama bir yandan da üzüldüm 🥲🥲 bir zamanlar sevdin belki böyle konuşmam sence ne kadar doğru bitti ise güzel güzel bitsin kırgınlıkları ne gerek vardi ki
14 Yorumla
Soran8 ayAçıklamayı okudun mu eklediğim açıklamayı 😃
Soran8 ayGüncel
Soran8 ayOndan daha iyisini bulamam düşüncesi var normal mi
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
8 ayErkekler öyle şaşırtmıyorlar artık
01 Yorumla
Soran8 ayBulmuş gül gıbı kızı kendisi kaybetti benı seven çok çıkar daha
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 8 aysil geç sende
01 Yorumla
Soran8 ayOlmuyor direk öyle işte
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
8 ayYakısıklıların karakterli olamayacakları gibi çirkinlerin de hepsinin karakterli olduğunu kim söyledi ki. Fiziksel görünüm ayrı karakter ayrı. Belki çocuk splinter usta. D
43 Yorumla
Soran8 aySonda söylediğin şey ne demek
- 8 ay
www.webtekno.com/...hakkinda-bilgiler-h126190.html
Ninja kaplumbağalardan splinter usta...
Soran8 ayHahahahdkslkflslflekfkslckslkfkwlxlfkekkfks
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
8 ayTevbe Tevbe kanka bu nasıl başlık 🤣 kendimi zor tutuyorum gülmemek için ndndkdjr
42 Yorumla
Soran8 ayHahahdkkskdks Senınde bu mesajın beni güldürdü 🌸🌸
- 8 ay
🌸🌸
Neden kendinizden düşük leveldeki insanları hayatınıza kabul ediyorsunuz? Bir daha kabul etmemen için sana gönderilmiş bir sınav demek ki bu çocuk. Gül geç.
255 Yorumla
Soran8 ayKanka asla dıştan öyle görünüyordu hanı bakımlı saçı üstü kıyafeti gömlek felan giyer üstüne üstlük çevresi temız bir tane esc bile takıp etmiyordu tıp okuyordu
Soran8 ayKariyer olarak ben ondan düşüktüm 🙂
Soran8 ayEvet ama o insanla konuşmadıkça nasıl anlayacağım karakterini kimsenin alnında iyi kötü yazmıyor ki 😪
Soran8 ayYaaa hakdkskfkkdkd bu saatten sonra öyle yapıcam ama ben otomatik olarak kariyere bakıyorum sonra tipe bakıyorum hatta kariyeri güzelse tipinl kafamda güzellşyprum flsllflslf çok kötü bişi bırakıcam bu huyumu 😁😁😁 ama kriterlerim yüksek 1.80 kumral ela göz 🥹 doktor ya da muhendıs olsun 😍😍
Soran8 ayBalım değerimin farkındayım ilk defa başıma böyle bir şey geldi zaten ilk konuştuğum kişiydi ders çalışmaktan beynim meyve suyu olmuştu o zamanlarda tanıştık kimse kusursuz değil dediğin gibş ama arayışta olmak istemiyorum aramayınca da o kişi beni bulmuyo evde kalırsam bir başıma 😀
Soran8 ayYaa hayır flskkdlslfls bir yandan kıyamıyom zoomlayıp fotogragına gülümsediğim zamanlar vardı
Soran8 ayYa böyle gözleri aşırı değişik yuvarlak değil gözü büyük ama çekik gibi yandan büyük çenesi felanda ince
Soran8 aySanki efekt var gıbı
Soran8 ayRobota benziyor gözleri belirgin yani yüzü yuvarlak da değil
Soran8 ayBuzdolabı işte ya nofroz
Soran8 ayBuzdolabı gıbı ama ben bu fareyi istiyom
Soran8 ayNapcam numaramı da sildi gldkfldldşskfoskd
Soran8 ayUzak mesafe birde igds yok bende lfldlfldlfldl napcammmm lannn NAPICAM
Soran8 ayOfff duygulaeım darmadagın bak az önce arkadaşımı ilk datesinde flörtü eve çağırdı şaka yapmıyorum en azından benım fare bana böyle bir şey demedi ya korktum ya
Soran8 ayArkadaş kalmak istedi ben üstüne gittim
Soran8 ayOlabılır ama buna rağmen bana yürüyordu benım fare biraz hamster çocuk gıbı davranıyor
Soran8 ayO yüzden kalmak istemedim hep bir beklentim olucaktı ona karşı ama son sözlerinde baya kalbimi kırdı bilmiyorum ya bak gervekten ortalıkta sapık kaynıyor ben cırkın olsa da olsun kafasındayım
Soran8 ayAraya arkadaşımı felan katıcam düzeltsin birşeyler yapsın sımdı değil ama sınavlarım var 7-8 ay sonra anca
Soran8 ay21 yaşındayız kaymaz ben bırısını sevınce it gıbı oluyorum brad pit getir karşıma iplemem
Soran8 ayAma ben çok guzelım varya flsllflrkfkslf sesımı bile duyan duruyor dinliyor melodı gıbı
Soran8 ayKendini övmece 🤭🤭
Soran8 ayKflskflslflslkfldld valla atamam şdlslflslflsl rezil olurum
Soran8 ayBenım küçük hamsterim cınlı gözlüm
Soran8 ay😭😭😭bana akıl ver kız napcammmmm
Soran8 ayBak bir aile büyüğüm bu konuyu biliyor ciddi olmak gerekirse olgun birisi değil çocuk gıbı daha ben ondan daha olgunum onun maddi sıkıntıları da var okuyor bunun farkındayım benı beğendiğini söylediği halde bitirdi konuşmayı eğer ben birşeyler yapmazsam yazmaz bunun farkındayım kendime bıraz zaman vereceğim 8-9 ay sonra belki bir girişimde bulunurum bilemiyorum üzülüyorum çünkü sanki ondan iyisi asla karşıma çıkmayacak gıbı hissediyorum ailesi kendisi benım o aklımdaki kriterlere uyuyordu zamanla o fiziksel özellikleri de güzel gelmeye başladı 😀 gözüme mantığım diyorki elde et köşede kalsın evde kalırsan onu alırsın daha iyisini bulamazsan duygularım da diyorki aman s. et başkasına geç boş ver bu salagı diyor
Soran8 ayBak yukarda yazmışım arkadaşıma flörtü evi teklif etti koskocaman 26 yasındakı adam etti bunu ben böyle şeylere gelemem kafayı yerim bu çocuk daha benım farem öyle değil işte pis şeyler anlatmıyor anlatsa ssleri babasına ailesine atarım okadar deli değildir
Soran8 ayKanka ailem izin vermiyor arkadaşlarım da öyle hatta birisi dediki kız gıbı pipisi bile yoktur dedi bir diğeri de söyle ona aynı gömleği giymesin abimin küçüklerini gönderelim dedi 🙂 çevremdekiler ağır zorbalıyor çocuğun haberı yok tabı yanı olmasın da sen daha iyilerine layıksın kriterlerime göre bulurmuşum benimde hep kafada “bundan daha iyisini bulamam düşüncesi “ var sanki tek şansım bu hamster gıbı offf aklım çok karışık
Soran8 ayBu çocuk bana mesaj atmaz zaten anca ben çabalayacağım parası yok yanıma gelemez o yüzden kestirip attı direk tatilde bile eczanede çalışıyordu arkadaş gıbı konusalım dedi ben üstüne gittim kabul etmedim kaçtı bu sefer
- 8 ay
İlerde pişman olacağın kararlar verme. Tek şansının bu hamstermış gibi hissetme sebebin şu an hayatında başka seçenek olmaması olabilir ona takıntı yapmış olabilirsin. Şu devirde paraya bir zahmet bakman lazım bahsettiğim şey ultra zenginlik değil seni başkalarına muhtaç etmeyecek kadar ortalama üstü geliri olsa yeterli sen ondan daha iyiyse durumun kompleks yapar seni çalıştırmaz vs bir sürü nüans var iyi düşün evlilik ömür boyu aşk değil bıkacaksın bir süre sonra brad pitt bile olsa. İyi düşün. Duygusal olma fazla
Soran8 ayİyi de çocuk okuyor fazla akrabaları yok 2 yıl sonra mezun olacak Almanyaya uzmanlık yapmaya gelecem diyordu bende almanyada okuyorum zaten bu yüzden maddi sıkıntı çekmeyiz diye düşünüyordum ya seçeneğim olmaması şu benim kaldığım yerde adam akıllı insan yok ona yaptığım takıntı değil çok fazla çevremde arkadaşım da yok ona baktığım zaman çevresi var geziyorlar eğleniyorlar kendimde eksik gördüğüm şeyleri onda görüyorum tamamlanmış gıbı hissediyorum
Soran8 ayKeşke arkadaş gıbı konusalım dediği zaman kabul etseydim en azından seçenek olarak kalırdı zamanla aşık olurdu seversı bır araya gelirdik offf ama ben salk gıbı yok dedim kabul etmedim ya evde kalırsam onu alırdım
Soran8 ayHayır da söylemezdi onu ya ne yapacağımı bilmiyorum bak içimde biryerde eminim parası olmadığı ıcın uzak mesafeye yok dedi emınım kesın kesın
Soran8 aySelam 👋 artık umrumda değil vazgectım kendısınden kendımı kanıtlamaktan onunla barışmaya olan umudumdan fikirlerimden gerek yok böyle birisi için ne istediğini bile bilmiyor inkarcı yalancı sözünün arkasında durmayan birisi neden ugrasayım kı 🥲 daha iyilerine layıgım
Fare derken şimdi onunda türleri var. Hangisi olduğunu bilmemiz lazım. Biraz detay ver. Cardon denilen bir fare var lağım faresi diye geçer kedi kadar büyüktür. Tarla faresi var bunlar küçüktür tatlı hayvanlardır. Fındık fareleri ve hamsterlar bunlar en sevimlileridir. Hamsterlar çok akıllıdır
01 Yorumla
Soran8 ayHamster bu tıp okuyo akıllı
8 ayDışardan bakınca sana kötülük yapılmış gibi görünüyor fakat aslında çok şanslısın. Sende onu boş ver. Sen haklısın.
14 Yorumla
Soran8 ayNeden şansıluyım
- 8 ay
Gerçek yüzünü gördün. Değer vermek yerine uzak durulması gereken insan olduğunu anladın. Maskesi düştü. Daha ne olsun.
Soran8 ayEvet gerçekten öyle ben insan gıbı ona dedimki birbirimizi tanıyalım konuşalım ciddiysen konusalım bir anlamı olsun ben herkesle konuşamam dedim üstelik ortam kızı olmadığımı da biliyordu aile kızıyım ama gitti numaramı sildi ilk arkadaş olalım felan dedi kabul etmedim
Soran8 ayÜstelik konuştuğum ilk erkekti ilk defa numaramı ona vermıstım Hangı erkek böyle bır kızdan kaçar anlamıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 552 cevap paylaştı.
8 ayTipi bozuk olanın karakteri de bozuk olur. Bu kuralı sakın unutma.
21 Yorumla
Soran8 ayFakir ama ski kalkıyor
8 ayXll ☝️😆😇
Sen, sırım gibi elfleri sevmezsen, Alla hütaalaa fareyle çarpıverir. seni
15 Yorumla
Soran8 ayKarşıma çıkanlar hep fare elf gormedım ben
- 8 ay
Niye, nerde yaşıyon ki
Soran8 ayAlmanya
- 8 ay
Ee, nooldu germenler'e?
Soran8 aySunnetsiz almam
Ah bu erkekler ahhh. Kalkmasın bidaha bi tarafları
11 Yorumla
Soran8 ayÜstelik hıc erkek arkadaşım olmadığını bılıyo
Bu yüzden çirkin erkeklere yüz vermeyi bıraktım bari aldatacaksa yakışıklısı yapsın hepsi aynı zaten ki erkekle konuşmayı bıraktım hepsi soğuttu kendisinden saçama sapan kız tipleri bir regl olmadımları kaldı yakında olurlar 🤢
03 Yorumla
Soran8 ayKız gıbı davranıyorlar aşkım barı tipi yoksa karakterli kariyerli olsun diyorum yok Buda yok adam gıbı erkek kalmadı ben nerden bulucam yakışıklı tıpçı
Soran8 ayOnlar sujnetsız olma
Aşk İlişkileri konusunda 633 cevap paylaştı. Sevgi bitince gozden perde inince kusurlar artik guzel gelmiyo dimi iyi bilirim😂 basta kendinden o kadar ödün verirken kurbağanın canının bi gun sinek çekeceğini bilmen gerekiyordu tatlım. Fazla gelmissin ona belli
07 Yorumla- 8 ay
@Qasanovaa zehir kusuyor kızlar hep aynı
- 8 ay
Bittikten sonra fare olması niye fhg
- 8 ay
İki yüzlülük diye yorumladım
Soran8 ay@нєʀвσкσʟσɢ ulan insanlık yaptık bunlara da yaranmıyor tipsiz diyince kendinizi yırtıyorsunuz kızlar tipe bakıyor aqw srtıkler diyorsunuz fare maymun gıbı adama bakınca da eleştiriyorsunuz
Aşk İlişkileri konusunda 657 cevap paylaştı. Boş ver yolların başında gerçeği görmen en güzeli... Teselli için bu animasyonu izlemeni tavsiye ederim. Belki seninkine benziyordur :D
01 Yorumla
Soran8 ayBu ondan yakısıklı
8 aySeni o kadar iyi anlıyorum ki.. Yine de unutma en önemlisi senin mutluluğun ve sağlığın. Sana bunları belli ki zaten veremeyecekmiş o yüzden bitmesi çok iyi olmuş
02 Yorumla
Soran8 ayBiliyor musun sorun şu çevresi ailesi temiz insanlardı kariyeri de var bana karşı beğenisi de vardı diyorum kı ben nerden bulucam böylesini bir tane esc bile takıp etmiyordu karşılıklı çok kırıldık
- 8 ay
Benim de şu an erkek arkadaşım öyle biri ama bu beni üzebileceği anlamına gelmez, gelmeyecek
Klasik neden üzülüyorsun ki yenisini bul, sana erkek mi yok? Adam olsaydı sana deger verirdi demek ki erkek degildi , adam hiç degildi. ~~~~Adam olsaydı biraz kalıbının insanı olurdu.
02 Yorumla
Soran8 ayAşkım ailesi çevresi karşyerı guzeldı bana karşı boşta değildi ben nerden bulacağım yenisinş
8 aySiste gönül ota da konar fareye de sende gittin o fareye aşık oldun işte söylemin öyleyse bende böyle derim sana ve seni şu an peşinden koşturuyor dikkat et
02 Yorumla
Soran8 ayOna mesaj atmıyorum koşmuyorum yanı en son aradım açmadı gurursuz değilim okadar kendısı bilşr
- 8 ay
Sonuç olarak Şu an onun için soru açmışsın hala aklında kosturuyo işte dolaylı yoldan
8 ayKendinden alçak birini seversen o kendini bir b. k zanneder ve seni aldatma olasılığı bile yüksektir
23 Yorumla- 8 ay
@sextingprensesi kesinlikle katılıyorum açık ve net
Soran8 ayKonuşmayı bile bilmiyordu ki bir şey anlatıyorum bana wpden sticker atıyordu
- 8 ay
Aman boş ver o zaman
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
8 ayYa zaten çirkin bir erkek güzel bir kadınla oluyorsa bana bu kadın baktığına göre ben çok iyiyim havasına giriyor. Kendi dengini bul her zaman.
02 Yorumla
Soran8 ayAşkım ben hemsıre okuyorum çocuk tıp ben Almanya çocuk kıbrıs ailesi temiz düzgün çevreside öyle ee ben nerden bulcam böyle bana karşı beğenisi de vardı tartıştık en son
Soran8 ayHep aklım diyorkı bundan iyisini bulamazsın
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
8 ayFareye benziyorsa niye baştan çıkıyorsun, seviyordum diyeceksen de seviyorsan niye fareye benzetiyorsun
01 Yorumla
Soran8 ayEe fareye benziyor ben ne yapayım
8 ayUnutursun, 1 haftada fare, 1 ayda fare b**u, 1 yılda da neredeyse hiç olur. Ayrıca yaşın da çok küçük değil, neyini sevdin de unutamadın?
02 Yorumla
Soran8 ayİki takım elbiseli fotoğrafını gördüm düştüm saçı çok güzel birde hakkını yemiyim o konuda duruşu felan çok hoş kariyeri çevresiyle plan arkadaşlığı
Soran8 ayÇevresiyle olan arkadaşlığı * hoşuma gitti
Aşk İlişkileri konusunda 438 cevap paylaştı. Niye fareyi asagiliyorsun ki? Böyle diyen kişiler de normal degil
11 Yorumla
Soran8 ayFareli yemek ye pzaman
8 ayEee sende allahın tip vermediği adama kalbini verirsen öyle olur
121 Yorumla
Soran8 ayAğlıcam ya en başta beğenmiyordum kendimce sürekli onu güzelledim beynimde telkin etkisi oldu
- 8 ay
boş ver aşko bidaha güzelini bulursun takma o fare kılıklıyı
Soran8 ayBirde tıp okuyordu srfsşz iki gömlek kravat giydi takti öyle tavladı beni
- 8 ay
Oha tıpçı bide
Soran8 ayEvet dlskflslkfkdld
Soran8 ayOfff napcam
- 8 ay
Kız napcan bitti gitti iştee aaa takma bulursun yenisini güzel kızsın
Soran8 ayBen tıpçı istiyom
- 8 ay
Yardımcı olmak isterdim ea yım 🤧🤧🤧
Soran8 ayKanka bende almanyada lisans okuyorum hemsıreyım 🙂😃
Soran8 ayburada bulamıyom
Soran8 ayNettekiler de sapık
- 8 ay
Aga sen farklı bi klasmandasın ya biz süper lig sen LaLiga falan yani
Soran8 ayŞöyle 1.80 kumral ela gözlü hafif yeşil buğday tenli tıp okuyan spora giden birisi istiyorum çok mu şeyü
- 8 ay
Çok şey istiyosun
Soran8 ayÜni oku dil öğren Telc sınavına gir gel Avrupa’ya kanka hergun 2 saat dil çalış Üni bitene kadar ana dilin gibi olur
- 8 ay
Bu arada seni aşırı kıskandım almanyada hemşirelik okumanı 🥺🥺
Soran8 ayİnşallah sana da nasip olur 💗💗 ama aşktan yana yüzüm gülmedi
- 8 ay
Amiiin
- 8 ay
Aşksız da oluyo be zorlama bulucam diye
Soran8 ayKanka tesadüfen karşıma çıktı aramadım cidden sosyal medyada soru sordum ordan takıplestık 2 yıldır tanıyordum pıslık ıste
8 ayönceden hiç kimseden ilgi almadığından sen bu çocuğa gereksiz ilgi verdiysen götü arşa kalkmış olabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
8 ayPeki ya yakışıklı karizmatik, iddialı ve statülü, zengin kusursuz bir bey olsaydı?
O zaman içini nasıl sogutacaktin?00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. ahahah :D Bizim bi arkadaş var daha dün birine sıçan suratlı dedi :D o geldi aklıma :D
02 Yorumla
Soran8 ayLfldkfldktkke eee
Ay son güncellemeye de fareye benziyodu cidden demiş ay koptum 😂
01 Yorumla
Soran8 ayAglıcam
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
8 ayOlabiliyor böyle şeyler. İnşallah çabuk etkisinden kurtulursun, umutursun. Geçmiş olsun.
01 Yorumla
Soran8 ayNerden bulucam ondan iyisinş
Çünkü sen ona sevilme hakkı verdim diye düşündün. Aslında o sadece normal bir sevgi istemişti. Anlamayacaksın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBillie Elish ne dedi zamaninda „cirkin erkekle birlikte olursan kendini kral zanneder“ 🙃
Eminim özgüvenini pohpohlamissindir, ilerde daha güzel kizlara da aynisini yapacak potansiyelde maalesef010 Yorumla
Soran8 ayKanka gerçekte kimse yüzüne bakmıyordur buz uzak mesafedeydık o 2 tane sevgılı yapmıs 21 yaşına kadar
Soran8 ayO ilerdeki güzel kızlar ona bakmıcak emın ol bakan saftirik tek bendım
Cevap sahibi8 ayAskim yorumlara göz attim hahshsjsj cildiriyorum Allah affetsin 😂 kiz sen ne safsin böyle hayat seni cig cig yerrr! boş ver erkekleri otur kendinle ilgilen süslen püslen, en iyi versionun olursan zaten kendi kalitenden adamlari cekersin 💖
Soran8 ayNerden anladın kız saf olduğumu söyle de düzelteyim Hangı davranışlarım dşskflsllf
Soran8 ayAşkım çok guzelım zaten kariyerim herseyım var evde kalırsam korkarım öevremdekı arkadaşlar buldu kendilerşne ben kaldım y
Cevap sahibi8 aySon yazdigin herseyi acikliyor zaten, sen sadece arkadaslarindan geri kalmamak, belkide onlara hava atmak icin önüne gelen ilk yilana sarilmissin. Amacin hayatini biriyle paylasmak degil yalnizlik korkusuyla erkek secersen vasatlara denk gelirsin tabi
Soran8 ayEvet yalnızdım ozaman duygusal bosluktaydım
Cevap sahibi8 ayYillar önce buna benzer olayi bende yasadim, annem zorla o kisiyle evlendirmeye kalkti bende ayrildim. Oturdum kendimle ilgilendim gül gibi adamlari cektim hayatima. S* et sunu kendini öylelerine layik görme
Soran8 ayEn iyisini yaptın insan kendine değer vermeyince gıdıp en kötüsünü yanına alıyor bundan başka iyisini bulamam diypr bende öyle düşünüyorum cevresı ailesi temız ee kariyeri de var gözüyle bakıyorum birde benımle iletişime geçti nerden nasıl bulucam böylesini diyorum uffff ama bir insan 7sinde ne ise 70inde odur bu hödük değişmezde
Cevap sahibi8 ayKafayi yemissin yaa, kariyer dedigin tip okuyor sanki uzaya cikip dünyayi kurtaricakmis gibi gözünde büyütme sunu. düsünce yapini TAMAMEN degistirmen gerekiyor 180 derece hemde
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
8 ayDemek ki senin gibi güzel bir kız bir de bana bakıyor deyip g***** kaldırmışsın
02 Yorumla
Soran8 ayUzak mesafeydi üniversitede arkadaşları var kız hocbırısıyke sevgili değildi 21 yaşına kadar sadece 2 kişiyle çıkmıştı 🙂
Soran8 ayBence de ona fazla geldim kaldıramadı
Reis ondan kat ve kat güzelim lafından sonrası bende koptu.
01 Yorumla
Soran8 ayMelezim sesim bile yeter
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
8 ayGüldürdünüz 😅 vefa herkese nasip olmayan bir rızıktır yadırgamayınız 😇
01 Yorumla
Soran8 ayAğlşcam ben
Gizli Üye(25-29)8 ayYorumlar saçmalamış kendi seviyendeki insanlar birbirini bulabilirse zaten oluruz ya seni beğenmeyenler gelir ya da beğenirsin sana bakmaz denklerde öyle dengine gelmek çok zor
03 Yorumla
Soran8 ayKarşılıklı beğendik ilk başta sonra olmadı kaçtı bu benden
Cevap sahibi8 ayFazla gelmissindir ona aslında denginle olucaksin ama oda zor denklerle birbirinin hiç beğenmiyor zaten
Soran8 aybir şey diyim çok haklısın zaten bana kaliteli kızsın diyordu ilk defa ona numaramı verdim hoc sevgilim olmadığını da biliyordu ama ne yaptı kendi elleriyle itti beni istemedi
- Aşk İlişkileri konusunda 621 cevap paylaştı.
8 ayAtsana tipini merak ettim. Splinter usta gibi miydi
01 Yorumla
Soran8 ayLeallfldkgldlfldllgkdlglsl atamam kflskflsl
8 ayDemekki fareye benzemesi değil insana benzemesi gerekiyormuş.)
01 Yorumla
Soran8 ayYaaa djkskdkdkdkks
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
8 ayKriterin olsaydı da yüz vermeseydin kardeşim, yoklukta mıydın
01 Yorumla
Soran8 ayHayır karşyerıne çevresine aldandım giyinişine aldandım
Ve tüm bunlar, ona takıntı beslemene neden oldu, öyle mi?
02 Yorumla
Soran8 ayTakıntılı değilim ona
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
8 ayBabası Splinter ustamıymış😄
10 Yorumla
8 ayFareye benziyorsa ve yalancıysa nasıl kalbine dokunabildi de acı çekecek kadar sevdin söylersen daha iyi yardımcı olunur, yalancılığı vs kötü özellikleri er geç soğutur ama seni zaten.
24 Yorumla
Soran8 ayHoşlandım tavırı duruşu komik oluşu ağırbaşlı oluşu
- 8 ay
Artılarını eksilermi bir kenara koy iyi değerlendir, eksileri çoksa sana zarar verir. Yalancı insandan her şey beklenir bana göre karakterli insan yalan söylemez
Soran8 ayVazgevtım zaten bu soruyu sprdugumda umudum vardı ama sımdı yok yalancı inkarcı daha iyilerine layığım adam olmaz böyleleri
- 8 ay
Evet yalancılık karakterinde sıkıntı olduğunu gösteriyor ve belli yaşa gelmiş kişinin karakteri değişmez. İyi düşünmüşsün
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bunun çirkinliğiyle ne ilgisi var ki?
Karakteri yetmemiş ?
Yetersiz bakiye 🤷00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı. Zaten kızların IQ seviyesi faroe adalarının averajı gibi o yüzden sıkıntı yapma 😃😃😃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı.
8 ayKızın sorusuna koydukları fotoğrafa bak. Zalımsın KS 😆
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. En büyük yanlışı orada yapıyorsunuz ama bu yanlışı yapan hemcinslerim de var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 738 cevap paylaştı.
8 ayO kadar kötü madem sende sevmeyi bırak önüne bak.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayBeni bile beğendiyse bu kız yollu. Bana kapağı atmaya çalışıyor falan diye düşünmüştür belki 😂
01 Yorumla
Soran8 ayYok öyle biri olmadığımı çok iyi biliyor
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Tövbe estağfurullah tövbe ya
Maymunu gördümde fare nedir ya00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
8 ayAit olduğu yere lağıma gönder shdhdhd
11 Yorumla
Soran8 ayAşkolsun benım kalbîm lagam mı
8 ayBir şey olmaz unutursun ilerde
11 Yorumla
Soran8 ay2 haftam bu hafta unutur muyum harbı ya
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
8 ayboş ver kaşaaarlarla mutlu olsun
12 Yorumla
Soran8 ayHaklısın balım ileride çok ağlayacak gelısmemıs embriyo
- 8 ay
aynen öyle
Allah'ım dkekekskskwow
13 Yorumla
Soran8 ayGülme ödösmfksmmcmd
Soran8 ayAglıcammmm
Boş ver bokluyu ya kendine yazık etme
13 Yorumla
Soran8 ayAşkım buna rağmen gitti numaramı sildi kendimi çok ezık hissetim
Soran8 ayÖyle yapıcam birde ilk kez numaramı ona vermıstım hıc sevgılım olmadığını da biliyordu ciddi konuşmak istedim poposu yemedi zaten emınım elini yıkamadan tuvaketten çıkıyordur kesın
8 ayKimseyi dış görünüşüyle yargılamamak gerekiyor arkadaşlarını kınıyorum. ama sen güzel bir kız isen karşındaki çok çirkinse bir süre sonra havalanmış ve seni terk eder bütün olay bu. “Bu kız bana baktıysa daha kim bilir niceleri bakar” kafası.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)8 ayBende ilk gördüğümde fareye benziyor demiştim. Sonra ona aşık oldum platonikti bide😂
01 Yorumla
Soran8 ayBende ilk gordugumda hıc sevmedım hatta burada soru açtım ozamanlar tipimi beğenmiyorum ama konuşmak istiyorum zamanla beğenir miyim dedim fşskflslflslel zamanla gözümde güzelleştirdim telkin yaptım oldu bendeki karşılıklıydı beni beğeniyordu söylüyordu sonra döneklik yaptı ağır geldim ona
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Sana daha çok sprinter usta çıkar
123 Yorumla
Soran8 ayBu 2cisiydi cidden önüme nerde bir tipini ssss o çıkıyor
Soran8 ayAlmanyadayım
Soran8 ayYabancıyla işim olmaz 🙅🏻♀️ Müslüman değiller
Soran8 ayKıbrıs türkü
Soran8 ayYok mersinliyim
Soran8 aySevmek değil onunla bir gelecek kursaydım iyi olurdu ailesi felan çekirdek aile kendi hallerindeler çevresi temiz kalabalık değil
Soran8 ayO öyle değil işte kdjdjdjdj benim kafadaki kriterlere uyuyordu ailenin tek erkek cocuguydu
Soran8 ayNiye
Soran8 ayAblası var 1 tane
Soran8 ayİyi de be. Nerden bulucam tıp okuyan çevresi ailesi temiz 300 takipçili instegram hesabı olan gömlek kravat takan komık ağırbaşlı yakışıklı 1.80 kumral ela gözlü
Soran8 ayYa tabı beni sevmesi de lazım yoksa saydığım bu özelliklerin hıcbır anlamı yok ama kriterim bu zaten böyle birisi karşıma çıksa tavlarım
Soran8 ayEe bak bu anlattığım kesin iyidir dedim tipine bakmadım içinden ne çıktı
8 ayÜzüldüm aynı kaderdeyiz sadece ciddi bir ilişki istedim bende senin gibi
10 YorumlaÖnceden değil ama şimdi fareye benzetiyorsan sen onu hiç sevmemişşin. Bunu burada dile getirebiliyorsan senin sevginin hiç hatırı yoktur. Bu anlama geliyor yazdıkların. Bir insandan ayrılınca onun kusurlarını ortaya dökmek gerçek aşk değildir. bu onu gerçekten sevdiğini doğrulamıyor. Aşk sadakattir her şeye rağmen
03 Yorumla
Soran8 ayGörünen köye klavuz istenmez buraya yaptıklarını dökmim
Soran8 ayYazdığım 1 paragraf yazıdan ne anlarsın ki zaten
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Fare ne ya haha boş ver daha iyileri gelir sıkma canını
00 YorumlaHahahahahah sorunun baslangici efsoo ya 😂 okumadim üşendim bu saatte
ama o seni kaybettigi icin üzülmeli00 Yorumla
8 ayFlörtüm doktor benim de 195. Doktorlar egolu olur kısa boylu bile olsa
011 Yorumla
Soran8 ayNerde tanıştın sen
- 8 ay
Sosyal medya
Soran8 ayCidden mi nası buldun bende bulayım ya
- 8 ay
Ben mesaj attım jdjdjd iyi biri çıktı
- 8 ay
Aşırı yakışıklı değil ama gideri var boyu uzun fareye de benzemiyor 😄
Soran8 ay😅😳😳😳😳 kız tamamda nasıl denk getirdin ne diye mesaj attın az taktık ver
- 8 ay
Estetik ile ilgili bir konuda soru için mesaj attım konu konuyu açtı kdjdjd
- 8 ay
Bu arada ben de senin gibiyim tipe o kadar bakmam zekaya bakarım ama biraz da göze hitap etmeli bence
Soran8 ayYa aşkım benım lisans zaten Hemsırelık yurt dışındayım ama hep yabancı bırde yaşları büyük nerden bulacağımı şaşırdım estetık yapan doktorlarında yaşı büyük benım yaş 21 daha tıp fak okuyan birisi istiyorum
- 8 ay
Neden tıp okuyan istiyorsun onu anlamadım jdjdjd
Soran8 ayKanım kaynıyor onlara
- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer