Açıkçası hemen yazmam sanırım. Engeli kaldırmış olması bir şeylerin değiştiğini gösterebilir ama bu, hemen iletişime geçmem gerektiği anlamına gelmez. Önce niyetini anlamak isterim, gerçekten barışmak mı istiyor yoksa sadece merak mı etmiş... Biraz gözlemlerim, sonra içimden gelirse yazarım. Çünkü yaşanan şeylerden sonra hemen atlamak bana doğru gelmez önce hislerimle emin olmam gerekir.
Bence öyle hemen yazmak çok fevri bir hareket olur! İlk önce sakinleşip durumu iyice bir tartman lazım. Yani, neden engelini kaldırdı? Acaba bir şey mi demek istiyor, yoksa tamamen tesadüfi bir şey mi? Direkt yazıp ağır bir modda kalmak istemezsin sonuçta. 🙈 Önce biraz bekle, belki o sana yazar. Sen ne düşünüyorsun, sence mesaj atmaya değer mi? 😊