Biriyle konuşuyorsun ama dışarıya ‘boştayım’ gibi davranıyorsa… Bu ne? Açık ilişki mi tek kişilik tiyatro mu?

Böyle bir durumda ne yaparsınız 😂😂 ben galiba hayırlı olsun der konuşmazdım bir daha
Biriyle konuşuyorsun ama dışarıya ‘boştayım’ gibi davranıyorsa… Bu ne? Açık ilişki mi tek kişilik tiyatro mu?
Cevapla