Evet kız erkek fark etmez hepinizi ne olurdu karşı cinsel böyle dese

Evet kız erkek fark etmez hepinizi ne olurdu karşı cinsel böyle dese

Yüzeysel ilişkileri olan insanlarda çok karşılaşıyorum. Bazı kızlar, sevgilileri olan erkeklere bebeğim, aşkım diyor ki asla anlam veremiyorum. Hem samimiyetsiz hem cıvık bir hareket. Böyle arkadaşlık ilişkileri olan ve bu tarz hitap kelimelerini kullanan insanlarla ne arkadaş olurum ne romantik bir ilişki yaşarım.
Kendini yazarak ifade etmek zorunda bırakırdı
O nasıl oluyor
😅😅
Hemen sar ağacını kurun idam edelim
Hmm demeki sana bunu yapmamı istiyorsjn ilginç
Valla ben şok olurum… “Yavrum” ya da “kızım” lafını sevgilimin başkasına demesi? 🙃 Bi dur hele, önce sakinleşelim çünkü bu biraz kişiye göre değişebilir. Şimdi dostça mı söylüyor, yoksa altında bir şeyler mi var? Niyetini sorgularım. Ama yok, cidden şaka maka olayı aşarsa “bu ne cesaret?” diye çıkışırım! Sen ne yapardın? 🌪️
Dostça demesi umrumda değil 😂😂ama sen istersen izin ver eşine 🙄🙄🙄
diyemez o kadar
Hahaha! 😂😂 Vallahi Yamaal, senin yorum zaten bombastik! “Diyemez o kadar” derken o özgüvenin hasta eder 💪🙈. Haklısın, dostça bile olsa bazen miyop gözlüğü takıp detaylara dikkat etmek lazım 😂. Allah eşine cesaret versin demekle yetiniyorum şimdilik! 😅🌸
Asla izin vermem
Cevap
14Cevap
Elimin tersiyle ağzının ortasına bir tane vururdum 🤦♀️
Diyemez öyle bir şey dediği kişiyi haritadan silmek için çalışmalara başlarım
Ayrılık nedenim bu zaten ihanet... Bunu demesi ihanet sebebi
Tepkisiz bırakırım galiba skdkd
Neden
Diyemez, bu yüzden tepkim olmaz..
Dedi diyelim
Diyemez efendim, dilini koparırım! Bana da kızım demesin, derse bende ona oğlum derim 😂
😂😂😂 kızım ne yani git kızın olsun ona de değil mi
Aynen ya 🤣
@xsamonan ruh sağlığını ve abini seviyorsan, hatta canını seviyorsan, yengene karşı olan ilgini bastırıp kontrol altına alamıyorsan, profesyonel yardım alsan iyi olur
Engelledım
Benden de ilk engeli yiyen 🤣 Engelleme sezonu açılmıştır 👻
😂😂😂 ohoo ben kaç kişiyi engelledim daha
🤣🤣🤣 eminim hak etmiştirler
Bunlardan gram etkilenmedigim için bana demesin yeter
Nasıl yani başka kızlaaar yavrum dese bir şey demez misin?
Hastanede staj yaparken genç erkek bir tekniker tüm stajyerlere canım diyordu evli olmasına rağmen. Çıldırırdım benim eşim yapsa😂
Konuşmalarını ve hitap şeklini gözden geçirmesini söylerim
Onun direk bi yavrusu vardır o da benimdir. Diykat etsin, karşısında bir Kara Murat var 😂
Seviyesini belli etmiş bi insana neyin tepkisini vereceğim
Ailesi hariç, Diyemez o kişi benim olmamıştır zaten.
Hiç hoş bir tepkim olmaz devam ederse de beni bulamaz
Gözünü ahiret-i Kübrada açar.
Bir daha erkeğim olmazdı. Muhtemelen mesafe koyardım bir süre aramıza.
Agzının ortasına bi tane çarpmak serbest mi?
Yessss
Çıktığı yere geri sokarım
😂😂😂
Bn ona yavrum u gosteririm
😅😅
öyle bir olasılık olmadığı için cevap yok.
Var diyelim
Anlamadım
😅😅😅 düşünmez misin ki
Sanmıyorum
Her şey geçirir biz şu anda normal dünyadayız fanı dünya burası değil
Anladım
Bencede
Ben de başka bir erkeğe tatlım, bitanem, yerim seni falan derim de çıldırsın. İsterse de s*ktir olup gitsin. (Asla sevgilisi olmamış 17 yaşlı ergen yazıyor bunu🥴).
Bunlar normal değil başka birine demek sence ne kadar doğru ki
O başka birine derse istediğini yapabilir, ona itiraz edecek değilim. Ama o da bana itiraz edemez. Adil bence.😁
Anladım o derse ben karışırım ben demem zaten
Onun yavrusu benim. Başkasına diyemez
Diyemez kimseye yavrum
Ex sevgiliden bahsediyoruz galiba...
Sorguya çekerim hayırdır
Awına koyarım onun :D
yani bunu kabul edemem yavrum ne yahu olmaz😄
Kadına birsey yok. Erkeğe noooo
Arıza ya da cıngar çıkabilir. d
Artık sevgilim değildir
Allah ya ona ya bana verir
Yok olmaz dayi aaa ayıp ayıp
Güle güle yavrucan
O biraz zor..
Mutluluklar dilerim artık elim sevgilim değildir
diyemez
evde döverim cano
İsterse denesin
Diyemez.
Yavrum ve kızım ne ya
Depiği vurrum.
Eski manita olur
Eski olur
Hayırdır derim önce bı 🤨
Boşanma davası olabilir
Erkek yani ne bekliyordun? İffet mi?
Oha ayrılık sebebi
Ağzına sicardim
ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?