- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
8 ayÇok zor bir zamandan geçiyor olmalısın, duyguların yıkılmıştır eminim, sevdiğin birinin başkasıyla evlenmesi ne demektir bilirim.
Benim de çocukluk aşkım evlendi evlenmeden bir süre önce konuşuyorduk tam sevgili olmasak da flört gibi birşeydi, bana kalp ve gurur kırıcı şeyler söyledikten bir süre sonra evlendiğini duydum.
Dünya susuyor ve kafan konuşuyor o an
Bir yanın "senin suçun yok" derken, öteki yanın "sen bunu hakkettin" diyor kendinle verdiğin savaşın içindeyken kendini, hayatını, aileni, arkadaş çevreni, yemek yemeyi, su içmeyi unutuyorsun.
Duygusal yıkılış yaşıyorsun ve bunun bir daha kolay kolay düzelmeyeceğinin farkındasın ama elinden hiçbir şey gelmiyor.
Kendi gözünün önünde kendi bitişini seyrediyorsun, toparlanabiliyor musun? Tabiki de evet daha da sağlam kalkıyorsun ama süreç yıpratıyor.03 Yorumla
Soran8 ayEvet o süreç zaten insanı mahvediyor her şey geçip gidiyor ama benden de çok şey gidiyor güçlü mü oluyorsun insanlara bir daha güvenmemeyi öğreniyorsun bilmiyorum ama ben güvenmemeyi ve insanlara şüpheyle yaklaşmayı öğrendim
- 8 ay
Her şey öyle bir değişip güzel olacak ki yeni seni sen bile tanımayacaksın bunu bil yeter.
Soran8 ayİnşallah öyle olur bulunduğumuz yer küçük bir yer burada sürekli karşılaşacağım onunla unutmam zor olacak
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
8 ayBenim başıma geldi maalesef
💔 1. Duygularını bastırma.
Kırgın, üzgün ya da hatta öfkeli hissetmen çok normal. Bunları bastırmaya çalışma; yaz, konuş, ağla, hatta müzikle ifade et. Bastırdığın her şey içeride büyür.
🌿 2. Kendine dön.
Bu dönemi bir “yeniden doğuş” zamanı gibi düşün. Yeni bir hobi, küçük bir seyahat, yeni bir rutin... Her gün kendine bir küçük güzellik yap: kahveni daha özenle hazırla, yürüyüşe çık, gün batımını izle. Küçük şeyler ruhu onarır.
🤍 3. Gerçeği kabullenmek.
Kabullenmek, unutmaktan farklıdır. “Artık bu kişi benim hikayemde başka bir rolde” diyebilmek, içsel özgürlüğün kapısıdır.
🔥 4. Kendine güçlü bir hedef koy.
Acının enerjisini yönlendir. Yeni bir hedef eğitim, seyahat, kariyer, spor, sanat fark etmez – seni geçmişten geleceğe taşır.
Ve unutma: Dimdik kalmak “hiç etkilenmemek” değil, etkilenip yine de ayağa kalkabilmek demektir. 🌻
02 Yorumla
Soran8 ayUyurken bir şey yoktu uyandım acı verici his yine göğsüme oturdu acımı yönlendiremiyorum sürekli ona yazma hissi var yazıp beni anlamasını bekliyorum sanki
- 8 ay
İlk günler oluyor sonra geçiyor hatta engelledim ben emin ol ki dünyanın sonu değil. O aşk acısından çok önemli şeyler var aşk acısı senin için gelip geçici olsun şu an
Hislerini kabul et, iletişimi kes, rutine ve kendine odaklan, güvendiğin insanlardan destek al, tetikleyicilerden uzak dur. Zamanla dimdik durursun.
01 Yorumla
Soran8 aySürekli yazmak istiyorum ona
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
8 ayAklına sürekli kötü yönlerini getir neden ayrıldığınızı getir artık bilmiyorum aranızda ne yaşandıysa onlari düşün sürekli. Sonuç olarak insan nasıl duygusalız tabii ki bu bizi üzer sevdiğin insan başka biriyle evleniyor. Ama dediğim gibi üzüntünü yaşa ve artık önüne bak O nasıl mutluysa Sen de mutlu olacaksın o şekilde düşün. Ne kadar sürelik lişkiniz vardı Bu arada
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu acıyı hissediyor olman çok normal, çünkü gerçekten zor bir durum 💔. Kendi duygularına izin ver, hissetmek kötü bir şey değil. Şimdi odaklanman gereken en önemli şey ise kendi mutluluğun. Dünyanda kimse senden daha değerli değil! 💕
Kendine vakit ayır, sevdiğin şeylere yönel ve manevi olarak güçlenmeye çalış. Kendine sorular sormayı düşünebilirsin mesela; hayatında neler var, neler seni şu an daha iyi hissettirebilir? Ayrıca unutma, hiçbir şey kalıcı değil, bu hislerin de geçecek.
Sen böyle bir durumda nasıl davranırdın? Kendi düşüncelerini de benimle paylaşmak istersen burada olacağım. 🌟00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Acını dibine kadar yaşa Allah'a bırak dua et inan geçecek
02 Yorumla
Soran8 ayAyakta kalmak şu an o kadar zor ki nefesim kesiliyor acıdan duaya sığınıyorum ne yaparsam yapayım daha çok acıyor sanki
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 8 aykendine değer ver ve seni sevmeyen birini sevme.
00 Yorumla Rabbim yolunu erkenden kesmiş ki bi bildiği varmış demek ki otur dua et. Onun içinde umursamamaya bak, kendine değer ver, git elini yüzünü yıka soğuk suyunu iç ve kendine başka biri mi yok bu dünyada de. Yoluna bak kariyerine, hobilerine falan yönel.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.
8 ayDüğününe gitmemek ve bunu sindirmektir diye düşünüyorum. Kolay değil ama zor olanları da göze almak gerekir
022 Yorumla
Soran8 ayDüğününe zaten gitmem ama sindiremiyorum bana evleneceğim kadın sen olmasın diyen adam şimdi başkasıyla evleniyor
- 8 ay
Böyle bir şey benim de başıma gelmişti hatta davetiyesi bile gelmişti o yüzden seni çok iyi anlıyorum
Soran8 ayNasıl atlattın peki davetiyesi gelmiş birde ne kadar acı verici bir şey bana kendisi söyledi evleneceğini hatta evini bile değiştiriyor.. ama bana aile ve akraba baskısıyla evlendiğini söyledi o kadından bahsederken çok durgunlaşıyor modu düşüyor bilmiyorum gerçekten olay ne inan bilmiyorum annesi hastaydı zaten sürekli hastanedeydi ben ölmeden benim istediğim kişiyle evlen demiş
- 8 ay
Ya bir kere canım çok yandı. Yanmadı desem yalan olur. Ama zihnimde bir ışık da belirdi. Bitişler acı veriyor ama o kişiyle devam etseydim de şu anki hayatımı yaşamıyor bu kadar güçlü olmamış olurdum.
Zihnimde bir ışık yandı ve o düğüne gitmedim. Bu bir karardı. Ve o insan bir daha hayatımda olmayacaktı. Bunu kabul ettim zordu sindirdim. Düğün günü saati kendime makyaj yaptım ve acı da verse kararımın arkasında durdum.
Düğünden sonra gelmediğimi merak etti sordu ben cevap vermedim. Tercihiyle, yaptığıyla kalması en iyisiydi. Ve bir daha bana ulaşamadı.
Bu arada engel bile atmadım duygusal olarak onu tükettim. Bitirdim yani onunla birlikte onda bıraktığım kendimi de onunla birlikte bitirdim 😊
Ve tüm yaşadıklarıma milyonlarca küfrü sığdırabilirdim😂 - 8 ay
Annesi mi seçiyor evleneceği kişiyi belki de senin için de en hayırlısı budur
Soran8 ayÇok üzüldüm adına ve çokta sevindim ayakta kalmış olmana güçlü olmana ben dayanamadım mesaj attım bana eğer bir gün evlenirsem o kişi sen olurdun şimdi başkasıyla evleniyorsun dedim ve ardından ben artık sana ait ne varsa sileyim bir anlamı yok artık dedim benden niye bu kadar kolay vazgeçti bilmiyorum
- 8 ay
Teşekkür ederim evet zor da olsa atlattım. Aranızda başka hiçbir sorun olmadan böyle bir şey yaptıysa çok yazık etmiş. Yani annesi Allah' gecinden versin vefat etse bile ne dicek sonra ben annem için seninle evlendim buraya kadardı mı? ya da seninle nasıl devam edecek senden ne bekliyor olabilir
Soran8 ayBilmiyorum ki benden ne beklediğini ah bi bilsem ama mutlu bir evliliği olmayacak istediği kadın profilini biliyorum evleneceği kişinin ne karakteri nede profili istediği gibi biri değil
- 8 ay
Peki sen ondan ne bekliyorsun? Onun istediği kişi profili olsun olmasın bu artık onun seçimi imtihanı olacak. Sen onun bu yaptıkları karşisinda öz düşüncen ne?
Soran8 ayKeşke beni böyle yarı yolda bırakmasaydı hiçbir şey yaşanmamış olmamış gibi biraz çaba gösterseydi... Mesaj atmış yaşananlar güzel hatıra olarak kalacak sen evleniyor olsaydın ben böyle davranmazdım onunla her şey çok güzeldi ama bitti der yoluma devam ederdim demiş bende duygun yoktu çünkü duygun olsaydı böyle söylemezdin dedim
- 8 ay
Güzel demişsin. Ama şu bir gerçek ki senin yerinde değil. Evlenen sen değilsin ve garanti veriyorum kendisi bu kadar anlayışlı yoluna devam etmezdi.
Şimdi elbette böyle dicek çünkü seçimini savunmak zorunda. Başka yolu yok
Soran8 ayÖfke biriktirirdi bana karşı ve şimdi gelmiş kendine yakışanı yap anlayışlı ol yoluna devam et ben seninle bir ömür dost arkadaş kalmak istiyorum diyor sen evlenince biz nasıl dost arkadaş kalıcaz numaramızı bile silicez bu nasıl dostluk olacak dedim konuyu kapat lütfen dedi başka bir şey demedi
- 8 ay
Ciddi misin sen ya arkadaş dost kalacak birde sıkılırsa açık kapı bırakmak istemiş gibi geldi bana canım 😊 birde ne yapacağını söylüyor Allah'ım tam sinir bozucu erkek tipi 😒
Soran8 ayEvet ciddiyim tam olarak böyle söyledi ekran görüntüsü atılsa buraya atıcam atılmıyor. Ben kötü biri değilim diyor birde inanabiliyor musun
- 8 ay
Şeytan şapka çıkarır buna hala iyiyim diyor😂 ama anlamadığım bir şey oldu bu evleneceği kişi bu kişiyle seninle birlikteyken de ilişkisi muhabbeti neymiş tam olarak yani orası da yalan olabilir gibi geldi açıkçası😒
Soran8 ayEvleneceği kadın annesine bakıyormuş hem bir markette müdürlük yapıyormuş kadın hemde annesine bakıyormuş ikisini birden nasıl yapıyorsa anlamış değilim uzaktan akrabalarıymış bunun annesiyle aynı evde kalıyormuş
Soran8 ayAnneside oğlum bu kızla evlen demiş
- 8 ay
Oğlu da galiba ömrünün geri kalanını sevdiği biriyle değil de hiç tanımadığı biriyle geçirme kararı alıyor. ya da annesine hizmet edecek biriyle evlenmeyi seçiyor budur yani 😂
Soran8 ayO kadınla heyecanla isteyerek evlenmiyorum diyor böyle bir şey olabilir mi ya sevmediğin isteyerek evlenmediğin biriyle bir ömür geçer mi
- 8 ay
Geçirmeyi göze almış demek ki.. Senin ona yapabileceğin bir şey yok gibi duruyor. Kendin için ne yapabilirsin
Soran8 ayKendim için şu an hiçbir şey yapamam gibi bir süre üzülüp unuturum elbet ama bu yaptığını hiç yakıştıramadım ona
- 8 ay
Duygularını istediğin kadar yaşamakta özgürsün sonsuza kadar sürmeyeceğini bil
Aşk İlişkileri konusunda 779 cevap paylaştı. Böyle bir haberle aniden karşılaşacağım diye yüreğim ağzımda yaşıyorum. Çok geçmiş olsun. Umarım kolay atlatırsınız.💕
02 Yorumla
Soran8 ayUmarım karşılaşmazsınız inanın o kadar zor ki nefes almak bile acı veriyor teşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 431 cevap paylaştı. Aynısı başıma geldi dua ettim ayrıldılar sonra kız bana baya yakınlaştı sonra kız başkasıni sevdi ben de artık sevmiyorum
03 Yorumla
Soran8 ayOha yani oda başkasıyla evleniyor ayrılıyor sonra sana geliyor sonra yine başkasına gidiyor oha çüş yani
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
8 aySenin onu sevdiğini biliyor mu yoksa kendi kendine gelin güvey mi oluyorsun
01 Yorumla
Soran8 ayKendi kendime neden gelin güvey olayım kaç yaşında insanım benimle birlikte iken başkasıyla evleniyor aile ve akraba baskısıyla evleniyorum annem evlenmezsen hakkımı helal etmem diyor dedi isterseniz ekran görüntüsü atayım konuşmalarımızı
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
8 ayKendi hayatına odaklanmak. Ne kaybettiğini görmesi ama gördüğünde de senin artık umrunda olmaması.
08 Yorumla
Soran8 ayEvleniyor zaten ne kaybettiğini bilse pek bir şey değişmeyecek
- 8 ay
Değişmez diye düşünme ya kaçan balık büyük olur 🤣
Soran8 ayArtık çok geç sabah dayanamadım mesaj attım 🤣
- 8 ay
Saçmalama evlenen adama niye yazıyorsun 🤣
Soran8 ayDaha evlenmedi 😆 nikahı var bu ay
- 8 ay
Yine de evlenecek birine gerek yok mesaj atmana
Soran8 ayYaptığını yediremiyorum kendime ama
- 8 ay
Niye yediremeyeceksin canım kim ki o
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
8 ayBu hayatta herşeyin gerçekleşebileceğine inanmalı ve her şeyi zamana bırakmalısın
Bir süre sonra çok daha iyi hissedeceğini fark edeceksin00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı.
8 ayDemekki sevdiğin kişi seni sevmiyor bunu anlayıp vazgeçmek
06 Yorumla
Soran8 ayAile ve akraba baskısıyla evleniyorum evleneceğim kişi akrabamız dedi ne bilim inandırıcı da gelmiyor
- 8 ay
Niye kendi beyni yok muymuş?
Soran8 ayAnnem hasta diyor annesi ben ölmeden evlen ama benim istediğim kişiyle evlen diyormuş
- 8 ay
Ölmeden son bir kazık sokayım demiş 😂
Soran8 ayBilmiyorum gerçekten olay ne.. o kadından bahsederken çok durgunlaşıyor modu düşüyor bilmiyorum gerçekten olay ne bilmiyorum
- 8 ay
Peki senin planın ne tam olarak 🤔
s 8 ayDimdik kalmaya gerek yok.
Arada yıkılmak lazım tekrar toparlanabilmek için.02 Yorumla
Soran8 ayAma çok acıyor canım
- 8 ay
Bişey olmaz.
Bizimki de acıdı ama alıştık d
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
8 ayZamana bırak herseyi zamanla alışın hem dünyanın sonu değil bu merak etme.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
8 ay@çoktaumurumda demeyi öğrenerek yoluna başın dik devam etmelisin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayOff çok kötü ben bile düşündükçe kötü oldum şu an düşünmemeye çalış gez eğlen arkadaşlarınla başka insanlarla tanış konuş
01 Yorumla
Soran8 ayNefes kesici bir acısı var boğuluyorum sanki. Hiçbir şey yapmak istemiyorum acı beni bitkin düşürüyor
Gizli Üye(30-35)8 ayAnlıyorum kadinlar için zor da yani napiyorsa yapsın sen evlenmeyip o evleniyorsa burada ne sevgi varmış ne de başka şey boşuna kendinizi uzuyorsunuz
00 Yorumla
8 ayİnan ki çok çabaladıysan olmuyorsa yapacak bir şey olmuyor Arabaya bin Güllü Herşeyim Oldun dinle sonra şunu söyle nasip değilmiş.
Seni gerçekten seven mutlu eden biri çıksın karşına 🤲010 Yorumla
Soran8 ayAile ve akraba baskısıyla evleniyorum evleneceğim kişi akrabamız dedi ama bana inandırıcı gelmedi
- 8 ay
Gerçekten seven ailesini de akrabalarını da karşısına alır dünyayı karşısına alır. Sevmiyormuş :(( acı ama gerçek.
Soran8 ayAnnem hasta ölmeden evlendiğini görmek istiyorum ama benim istediğim kızla evleneceksin demiş
- 8 ay
Bu konuda bir şey diyemem lakin ben olsam anne beni seviyorsan benim mutlu olmamı istersin değil mi? Derim beni o mutlu ediyor benim mutluluğum seni mutlu edecek senin dediğini yapsam benim mutsuzluğumu göreceksin buna izin veremem derim.
Soran8 ayBence bahane olduğunu düşünüyorum ama o kadından bahsederken pek sıcak konuşmuyor bilmiyorum o kadının konusu açılınca çok durgunlaşıyor
- 8 ay
bir şey soracağım seni seviyor bile olsa o kadınla evlenince hala sevecek misin?
Soran8 ayUnutana kadar seveceğim ama onun haberi olmadan
- 8 ay
her şey gönlünüzce olsun 🤲
Soran8 ayAmin inşallah teşekkür ederim
- 8 ay
Rica ederim.
8 ayO aci ile yasamayi ögreneceksin bacim. Senin tek ilacin zaman.
00 Yorumla
8 ayFotoğraflarına bakmamak
01 Yorumla
Soran8 ayFotoğraflarını silmiştim bakabileceğim fotoğrafı yok ama bana çok saçma geliyor aile baskısıyla evlendiğini söyledi hangi devirde yaşıyoruz ya ben inanmıyorum
8 ayDerin soru ama duymak bile istemez sin
07 Yorumla
Soran8 ayOlsun yinede duymak isterim bundan daha acı verici bir şey yoktur
- 8 ay
Bak birisini çok sevdim çocukluğum onu sevmekle geçti öyle çok sevdim ki herkes karşıydı 7 yaşımdan beri daha sonra büyüdüm hiç unutmadım kimseyi de sevmedim ben onu o başkasını sevdi sonra yıllar geçti ben büyüdüm tabi oda o sırada başkasını seviyordu sevdiği kişi amcasının oğlu ile evlendi ama benim ona olan sevgimi hiç görmedi 18 boyunca sevdim arada yıllar geçti tabi genç bir kız oldum aileler karşı tabi hasta bir abisi vardı ama iyiydi yine abisinin bir çocuğu vardı yengesi ikincisine hamileydi neyse ki çocuk ta bana aşık oldu sevdi yani konuştuk bir gece sabaha kadar ağladık ikimiz ailelerimiz yüzünden neyse abisi öldü ansızın kalbinden rahatsızdi zaten abisi ölünce aradım baş sağlığı diledim bir araya gelmek için hiç bir neden kalmamıştı oysa ki ama ailem halen karşı arada Bir kaç ay geçti ailemi ikna ettim ağlayarak yalvardım onun babası ile abisi karşıydı benim de annem ile ablam neyse dediğim gibi her şey düzeldi ailemden izin aldım artık karşı gelmiyoruz dediler sonra onu aradım ulaşamadım kuzeni vardı çocukluk arkadaşım kardeşim herşeyim dediğim kuzenimin yengesini gördüm dışarda ama o kadar mutluydum ki meğerse yengesi ile evlenmiş o gün den sonra dünya dönüyor ama ben halen o andayim o günden sonra hiç bir şey normal geçmedi benim için meğer ailem zaten biliyor Muş evlendiğini buda benim hikayem işte hangimizin hikayesi daha acı 😔😔
Soran8 ayBence ikiside acı dert yarıştırmamak lazım ikiside acı verici geçmiş olsun umarım daha iyisi çıkar karşına aşık olup evleneceğin
- 8 ay
Ben aşka olan inancımi kaybettim insan gerçek hayatta bir kere aşık olur
Soran8 ayDimi birine böyle gidiyorsun ve bir daha kimseye böyle olamıyorsun
- 8 ay
Aynen öyle canım ama umarım sen daha iyisini bulursun
Soran8 ayUmarım hepimizin karşısına daha iyileri çıkar böyle ahlak yoksunu insanların arasında umarım hepimiz iyi insanlara denk geliriz
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
8 ayBaşkasını seçmiş onune bakmalısın sen de
05 Yorumla
Soran8 ayBaşkasını seçmiş ne kadar basit ve kolay söylenen bir cümle başkasını seçmek hayatında başkası varken mi oluyor? Ne bu pazardan karpuz mu satın alınıyor hangisini alsam acaba diye
- 8 ay
Ayrıntı yazmamışsın tek taraflı bir sevgi olarak algıladım ben nerden bilim
Soran8 ayBenimle sevgiliyken beni aradı görüşmemiz lazım konuşmamız gereken şeyler var dedi gittim bu ay nikahım var dedi her şey seninle çok güzeldi sen çok iyi birisin seni tanıdığım için çok mutluyum dilerim seninde karşına biri çıkar mutlu olursun dedi
- 8 ay
Dalga mı geçiyo oe
Soran8 aySanırım dalga geçiyor şahsiyetsiz demiş ki birde seninle dost olarak kalmak istiyorum gerçekten insanın aklıyla oynuyor
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
8 ayBenimki evlendi üstüne bide çocuğu var.
02 Yorumla
Soran8 ayNasıl atlattın peki hiçbir şey yapmadan
- 8 ay
Kendi kendine başardı bunu. Ben bişey yapmadım. Ben hala sevmeye devam ediyordum da aradı beni çocuğu olduktan sonra ben seni unutamıyorum falan fisman işte. Evliyken bunu yapan benle evli olsa başkasına yapardi dedim engelledim
- Aşk İlişkileri konusunda 14,4b cevap paylaştı.
8 ayGerdek gecelerini bas kapıyı yumrukla
03 Yorumla
Soran8 ayKendini basit göster diyorsun yani 😄
- 8 ay
Yani çokta şey değilsin git bas
Soran8 ayNey değilim pardon?
- Aşk İlişkileri konusunda 692 cevap paylaştı.
6 ayBaşarmışsın sanırım...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBen onu rüyamda gördüm sonra diğer gün hesabına baktım 2 gün önce evlenmiş🙂🙂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
8 ayKalma
Bırak yıkıl yaaa insansın sen00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
8 ayAska inanmazsan üzulmezsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
8 ayartık dimdik duracak o başkasını bul
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Kafayı sürekli pozitif şeyler meşgul etmek
00 Yorumlabulursun başka paralı üzülme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Çözümü olsa keşke
00 Yorumla
8 ayÖnüne bak. Arkaya bakarak yuruyemezsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
8 ayDemek'ki seni hak etmemiş. Hiç ama hiç üzülme
00 Yorumla Başkasıyla evleniyor, hala sevdiğim diyosun
01 Yorumla
Soran8 ayNe diyecektim öyle kolay unutuluyor mu
8 aySöylenecek söz yok
08 Yorumla
Soran8 ayMaalesef bende diyecek bir şey bulamıyorum kendimi yorgun hissediyorum sadece
- 8 ay
Geçecek birazcık zaman alacak ama tek ricam takılı kalma çok yıpranırsın
Soran8 ayBugün konuştuk klasik yalanlar dan bahsetti sen çok iyisin güzel kadınsın daha iyilerini hak ediyorsun falan filan.. aile ve akraba baskısıyla evlendiğini söyledi annesi hastaydı zaten annesi buna demiş ki ben ölmeden önce evlen ama benim istediğim kişiyle evlen demiş yani bilmiyorum ne kadar doğru o kadından bahsederken çok durgunlaşıyor modu düşüyor doğru mu söylüyor yalan mı bilmiyorum ama doğru söylese de evlenecek olan birine umut bağlayamam zaten
- 8 ay
Boş ver İnanki değmez annesi de boş yapmış baya öleceksen bile oğluna bunu söyleyecek kadar karaktersiz olunmaz dimi ne kadar iğrenç bir istek yarın bir gün geberip gideceksin sanane oğlunun hayatından oğlu da adam ise akıllı ise bunu yapmaz boş ver ya gerçekten
Soran8 aySana yemin ederim bugüne kadar hiç yalan söylemedim sana diyor ağlamaktan heba oldum bi yandan mutlu olsun istiyorum bi yandan ben böyle iken neden mutlu olsun diyorum
- 8 ay
O kadar zaman harcadık o kadar emek verdik başkalarına gitsinler diye 🥲 evet mutlu olsunlar ama niye biz de insan değil miyiz canımız acıyor yalan yok yanlış yok sahtecilik yok ama kaybettik bizim savaşımız doğru olup kaybetmek neden ya neden
Soran8 ayBilmiyorum neden demek ki iyi insan olmanın bedeli buymuş demek ki iyi insan olmayacakmışız can yakacakmışız ki değerimiz olsun
- 8 ay
Yok ben hiç sevmemeyi tercih ediyorum bir yaratık olmaktansa onlar gibi olmaktansa 🥲
8 ayBaska bul
02 Yorumla
Soran8 ayBu acının üzerine nasıl başka bulucam
- 8 ay
Yardm ederm
Başka birini sevmen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 26,9b cevap paylaştı.
8 ayÇelenk gönder
00 Yorumla bir şekilde devam etmen gerekir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
8 ayUmursamamak...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayAynı durumdayım benimkide bu ay evleniyor
07 Yorumla
Soran8 ayCiddi olamazsın 🙄😳 bi an aynı kişimi diye şüphelendim
Cevap sahibi8 ayAynı kişi mi derken
Cevap sahibi8 ayHaaa sanmam
Soran8 ayEvlenecek bu ayı bulmuşlar hepsi nasıl yapacaksın nasıl atlatacaksın bu durumu ben yapamıyorum
Cevap sahibi8 ayYaklaşık 10 yıldır seviyodum bende çok zorlanıyorum ve psikoloğa gidiyorum iyi geliyor sende gidebilirsin
Soran8 ayPsikolog sadece konuşacak şunları bunları yap diyecek anlık iyi hissedeceğim ama eve gelince yine aynı olacağım
Cevap sahibi8 ayHayır iyi bir psikoloğa gidersen öyle olmuyor bakış açın değişiyor emin ol iyice araştırıp gidebilirsin
Gizli Üye(45 üstü)8 ayBire bir yaşadım
03 Yorumla
Soran8 ayNasıl atlattın peki
Cevap sahibi8 ayAtlamadım
Cevap sahibi8 ayAtlatamadım
Gizli Üye(36-45)8 ayViagra 👍
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 aySende benle evlen
00 Yorumla
8 ayoha üzüldüm
06 Yorumla
Soran8 ay🥹 nikahı var bu ay kalbimi liğme liğme ediyorlar sanki
- 8 ay
ah be ablam boş ver kafaya takma diyecegim ama desem bile dusuneceksin 🤍🩷
Soran8 ayEvet şimdi burada herkes takma yoluna devam et diyecekler ama acının da bir zamanı var o zaman gelene kadar böyle acıyacak
- 8 ay
çok haklısın güzel ablam, seviliyorsun anlatmak istedigin birsey olursa ben burdayim 🤍🩷
Soran8 ayÇok teşekkür ederim iyi ki varsın gülümm ❤️❤️
- 8 ay
sende iyi varsın güzel ablaam🩷🤍😻
8 ayBol dua etmek
02 Yorumla
Soran8 ayDua ediyorum ama içimin acısı azda olsa hafiflemiyor
- 8 ay
Biliyorum o acıyı zamana bırakmaktan başka çarem yok
Yeni birini bulmak
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer